۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۵۶۱۷۵
امام جمعه همدان:

برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی امیدواری مردم را دوچندان کرده است

برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی امیدواری مردم را دوچندان کرده است
امام جمعه همدان گفت: عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضاییه بسیار مثبت بوده است و برخوردهای دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی و... امیدواری مردم را دوچندان کرده  است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب شعبانی در خطبه های نماز جمعه امروز همدان اظهار داشت: بیش از 4 ماه است که برپایی نماز جمعه در همدان و دیگر استانهای به علت شیوع بیماری کرونا به صلاحدید مسؤولان امر لغو شده بود.

امام جمعه همدان تأکید کرد: در این مدت بسیاری از گروه های اجتماعی، هیأت های مذهبی و... برای مبارزه با این ویروس منحوس نهایت تلاش خود را معطوف کردند و زحمات این عزیزان برای همه ما قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه سخنان خود افزود: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری نماز جمعه در همدان و چندین شهرستان این استان هستیم، لذا از سایر هم استانی های گرامی درخواست داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در از بین رفتن هرچه سریعتر این بیماری تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی بیان کرد: همچنین جای دارد از طلاب، نیروهای بسیج، سپاه و دیگر نهادهای نظامی در امر ضدعفونی و... در بحث مبارزه با بیماری کرونا در سطح همدان تقدیر داشته باشیم.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم صرفه جویی مردم در بحث استفاده از آب و برق، گفت: به علت بیماری کرونا میانگین مصرف آب و برق در استان همدان نسبت به میانگین سال گذشته رشد دارد و بی شک تداوم این رویه باعث کمبود آب و قطعی برق در روزهای تابستان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به رویکرد مثبت قوه قضاییه در برخورد با مظاهر فساد بیان کرد: عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضائیه بسیار مثبت بوده است و برخوردهای دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی و... زمینه امیدواری مردم را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید با شهامت و بدون توجه به کانون های قدرت با خیانتکاران و متخلفان برخورد کند، تصریح کرد: از همه قضات می خواهیم به مانند گذشته در رسیدگی به پرونده همچنان اخلاق و جایگاه مردم و ارباب رجوع را حفظ کنند.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر گرانی در بازار خودرو، مسکن و اقلام مصرفی مردم را ناراحت کرده است هر چند مسؤولان تلاش و زحمات لازم را در کنترل این وضعیت و بهبودی شرایط انجام می دهند اما نیاز به مدیریت های قوی تر در این بخش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره بها، عنوان کرد: انتظار داریم در این شرایط ویژه مالکان وضعیت مستأجران را درک و نسبت به افزایش قیمت های اجاره بها تجدیدنظر کنند.

به گزارش رسا، بعد از 4 ماه تعطیلی امروز نماز جمعه در بیش از 23 شهر استان همدان اقامه شد./1403/پ210/ق

ارسال نظرات