۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۵۶۲۱۴
مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

مبارزه با فساد با قاطعیت ادامه یابد

مبارزه با فساد با قاطعیت ادامه یابد
حجت الاسلام حقیقی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد با قاطعیت ادامه یابد، گفت: در برنامه‌های قوه قضائیه، هیچ منطقه ممنوعه‌ای برای مبارزه با فساد تعریف نشده است.

حجت الاسلام نادر حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، با اشاره به رویکرد قوه قضائیه، گفت: این قوه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی، با سکانداری آیت الله رئیسی نقش بی‌بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و همچنین عدالت در جامعه ایفا کرده که بر همگان روشن و مبرهن است.

وی در ادامه افزود: این مهم علاوه بر استحکام پایه نظام اسلامی، مایه قوام و دوام جامعه قلمداد می‌شود و امید به جامعه تزریق شده و سبب بالا رفتن اعتماد مدنی در جامعه خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان ابراز داشت: تدبیر و اقدامات قاطع آیت الله رئیسی در این قوه سبب شده دوست و دشمن از آن به عنوان انقلابی در قوه قضائیه یاد کنند که وصف ناشدنی است.

حجت الاسلام حقیقی بیان کرد: مبارزه با مفاسد و مفسدان و پالایش سیستم ها و همچنین مبارزه با فساد، کار طاقت فرسا و سختی است که امید است همانگونه که تا به امروز با قاطعیت انجام گرفته، استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه کار ارزشی آیت الله رئیسی سبب امید آفرینی در قشر مظلوم جامعه شده است، ابراز داشت: در برنامه های قوه قضائیه، هیچ منطقه ممنوعه‌ای برای مبارزه با فساد تعریف نشده است و برای اجرای عدالت و برخورد با فساد با دانه درشت‌ها محدودیتی وجود ندارد. هیچ عاملی برای رییس قوه قضائیه و دستگاه قضایی خط قرمز نیست، مردم به عنوان خط قرمز قوه قضائیه محسوب می شوند و خواهان اجرای عدالت علوی هستند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: عملکرد دستگاه قضایی در راستای مبارزه با فساد و تحقق اجرای عدالت قابل دفاع و ستودنی است امید است تمام قضات کشور و همچنین دادستان‌ها با تأسی از رییس قوه قضائیه در اجرای عدالت و مبارزه با فساد قدم‌هایشان نلغزد و با فساد در تمام سطوح برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه امیدآفرینی نیاز امروز کشور است، گفت: وقتی مردم شاهد مبارزه با فساد در تمام سطوح باشند باعث افزایش اعتماد مدنی؛ تزریق امید به جامعه و همچنین حفظ سرمایه‌های انسانی خواهد شد بنابراین با تحول مثبتی که در قوه قضائیه شاهد بودیم، امید بیشتری در میان مردم ایجاد شده و سبب خوشحالی عموم  است./851/ت310/ب1

ارسال نظرات