۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۵۶۲۵۲
از سوی مجتمع قرآن و حدیث المصطفی؛

کنگره بین المللی گام دوم از منظر قرآن و حدیث برگزار می شود

کنگره بین المللی گام دوم از منظر قرآن و حدیث برگزار می شود
کنگره بین المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث به همت مجتمع عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث به همت مجتمع عالی قرآن و  حدیث جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

براساس این گزارش، تبیین مبانی گام دوم از منظر قرآن و حدیث، تبیین راهکارهای اجرایی گام دوم از منظر قرآن و حدیث، تبیین جایگاه قرآن و حدیث در گام دوم انقلاب اسلامی، تقویت و تعمیق گام دوم انقلاب اسلامی در اندیشه دینی، تبیین الگوی قرآنی و حدیثی بودن انقلاب اسلامی برای جهانیان، تبیین نقش نهادهای قرآنی به ویژه در جامعه المصطفی العالمیه در گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مبانی گام دوم انقلاب اسلامی انقلاب با توجه به آموزه های قرآنی و حدیثی از اهداف برگزاری کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث به شمار می روند.

آشنا کردن هر چه بیشتر نخبگان و جامعه علمی جهان اسلام با اندیشه های رهبر معظم انقلاب، جهت دهی اندیشه های نخبگان و جامعه علمی جهان اسلام در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران، تأثیر بر اندیشه عموم جامعه از طریق خواص جامعه در راستای هدایت اندیشه ها به سمت اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و تولید آثار علمی فاخر در راستای گام دوم بر اساس قرآن و حدیث از سیاست های این کنگره است.

محورهای همایش

مبانی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث، هماهنگی عقل و نقل در گام دوم انقلاب و راهکارهای اجرایی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث از محورهای کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث است که علاقه مندان می توانند جهت مشاهده موضوعات پیشنهادی به سامانه اینترنتی این کنگره به نشانی http://hamayesh.miu.ac.ir/hadith/fa/ مراجعه کنند.

گفتنی است، آخرین مهلت برای ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث 31 مرداد و اصل مقاله 30 آبان ماه است و این کنگره آذرماه سال 99 در مجمتمع قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه واقع در میدان جهاد، خیابان 19 دی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فایل راهنمای ثبت نام و ارسال چکیده و مقاله در سایت کنگره بین المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث  به اینجا مراجعه کنند./1324/پ203/ق

مصطفی رستمی
ارسال نظرات