۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۵۶۳۰۴
مدیر عامل مؤسسه خادمین امام رضا در کاشان خبر داد؛

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در کاشان

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در کاشان
توکلی از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای ۱۰۰ برنامه از نهم تا چهاردهم تیرماه در منطقه کاشان خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، روح الله توکلی شنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه کرامت، گفت: شهرستان کاشان از نهم تا چهاردهم تیرماه میزبان کاروان زیر سایه خورشید است.

وی افزود: جشن های زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، برزک، نطنز، بادرود و تعدادی از روستاهای توابع این شهرستان ها برگزار می شود.

توکلی دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، دیدار با محمد سرنجی ملی پوش کاشانی گلبال ایران دیدار با زندانیان، دیداربا کارکنان برخی از شرکت های صنعتی و تولیدی، حضور در کارگاه ماسک دوزی و تجلیل از خانواده شهدای سلامت از جمله شهید دکتر فرهاد، حضور در گلزار شهدا و تجلیل از غسالان افتخاری را از جمله برنامه های جشن های زیر سایه خورشید درمنطقه بزرگ کاشان برشمرد.

مدیر شبکه جوانان رضوی در منطقه کاشان همچنین تجلیل از پارکبان های شهرداری، تجلیل از بسیجیان ضدعفونی کننده معابر و خیابان ها، تقدیر از اعضای یکی از هیأت های مذهبی، دیدار با زندانیان و اعضای مؤسسه خادمین امام رضا(ع) در کاشان را از دیگر برنامه های حضور خدام حرم رضوی در قالب جشن های زیر سایه خورشید اعلام کرد.

توکلی یادآور شد: رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی آه و آهو کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) نیز که هر سال در دهه کرامت با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت مدار کاشانی برگزار می شد امسال به دلیل شیوع کرونا و متناسب با پروتکل های بهداشتی به شکل رسانه ای و از طریق رادیو کاشان اجرا و پخش می شود.

مدیر عامل مؤسسه خادمین امام رضا(ع) در کاشان، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو به صورت پخش زنده از رادیو کاشان از سوم تا ۱۳ تیرماه، گفت: مؤسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان هر سال مجری برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو و برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت در منطقه کاشان است.

شایان ذکر است، کاشان تنها شهرستانی است که جشن ملی استانی زیر سایه خورشید را هارج از مرکز استان و بصورت مستقل و با حضور کاروان خدام حرم رضوی در دهه کرامت و در شهر و‌ روستاهای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار می کند و امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب اجتماعات مردمی به صورت ویژه برگزار می شود./1307/پ203/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات