۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۵۶۳۲۴
مفتی صور لبنان:

گفتگوی جدی و صریح راهکار برون‌رفت از بحران اقتصادی است

گفتگوی جدی و صریح راهکار برون‌رفت از بحران اقتصادی است
مفتی صور لبنان گفتگوی جدی و صریح را راهکار برون‌رفت از بحران اقتصادی کشور دانسته و مقامات دولتی را به مسؤولیت‌پذیری دعوت کرد.

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل لبنان، مقامات و مسؤولان را به ایجاد نقاط همکاری مشترک برای حل مسائل اختلافی کشور و خروج از مشکلات اقتصادی فراخواند.

حجت الاسلام عبدالله در دیدار با جمعی از رهبران معنوی و معتمدین مردمی خاطر نشان کرد: شهروندان لبنانی زیر فشار شدیدترین مشکلات به ویژه بحران اقتصادی هستند. فقر و نیازمندی، تهدیدی جدی برای امنیت داخلی بوده و دشمن اسرائیلی را برای فتنه‌انگیزی در داخل امیدوار می‌کند.

وی با هشدار به مسؤولان و صاحبان قدرت افزود: لبنان بیش‌ازپیش به چشم‌پوشی از منافع حزبی و قومیتی برای حل بحران نیازمند است. مقاماتی که با احساسات و عواطف ملی ـ مذهبی مردم بازی کرده و مسؤولیت اقدامات خود را به گردن دیگران بیندازند و از مسؤولیت شانه خالی‌کنند، بیشترین آسیب را به کشور وارد می‌سازند.

مفتی صور لبنان اظهار داشت: همگان از هر جناح، حزب و گرایشی باید مسؤولیت‌ اقدامات خود را بپذیرند. گفتگوی جدی و صریح، راهکار برون‌رفت از بحران اقتصادی است.

شیخ حسن عبدالله با اشاره به وضعیت خطرناک منطقه و محاصره اقتصادی لبنان و جنگ افروزی‌های داخلی و خارجی تصریح کرد: رهبران معنوی و بزرگان اسلام و مسیحیت در کاهش مشکلات مردم و خروج کشور از بحران‌ها نقش و جایگاه ویژه‌ای دارند.

محمد رایجی
ارسال نظرات