۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۶۵۶۳۸۹

پیام تسلیت حجت‌الاسلام تشکری در پی درگذشت جانباز سرافراز «کرم محمدی»

پیام تسلیت حجت‌الاسلام تشکری در پی درگذشت جانباز سرافراز «کرم محمدی»
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت «کرم محمدی» جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن پیام حجت‌الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بدین شرح است:
بسمه‌تعالی
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
سلامٌ علیکم بما صبرتم
خانواده محترم جانباز سرافراز «کرم محمدی»
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌باشند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به هم‌رزمان شهیدش پیوست و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.
این‌جانب مصیبت وارده را تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.
به‌یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار شهیدان عزیزش خواهد گردید. (انشاء الله)
ابراهیم تشکری

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهربودموسی علی شبستر
Iran, Islamic Republic of
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
مردمو باهدایای دروغین سرکارنزاریدماه مبارک رمضان پیامک دادم خودتون برنامه قرآنی شمارموخوندیدزنگ زدیدروزی به یک نفرهدایامیدیم امادروغ ازاب دراومد اون روزاستادوحیدی
0
0