۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۵۶۴۱۳
مدیر گروه جهادی طلاب بشاگرد خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته طلاب جهادی بشاگرد به بیماران کرونایی

خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته طلاب جهادی بشاگرد به بیماران کرونایی
حجت الاسلام تقوی گفت: گروه جهادی طلاب حاج عبدالله والی شهرستان بشاگرد در دو شیفت ۵ نفره، به صورت ۲۴ ساعته به بیماران کرونایی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس خدمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به آغاز فعالیت گروه جهادی طلاب حاج عبدالله والی شهرستان بشاگرد گفت: این گروه جهادی از سال 1390 به طور غیر رسمی و از سال 1395 به طور رسمی در حوزه فرهنگی، تبلیغی و در حوزه عمرانی آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به انگیزه حضور اعضای گروه جهادی طلاب حاج عبدالله والی در بخش کووید 19 بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و ارائه خدمت به بیماران کرونایی بستری در این بخش افزود: در وهله نخست،  احساس وظیفه ما را بر آن داشت تا در زمینه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا ورود کنیم.
 
مدیر گروه جهادی طلاب حاج عبدالله والی شهرستان بشاگرد با بیان اینکه قشر طلاب، مردم ایران اسلامی را جزئی از خانواده خودمان می‌داند و در صورت بروز مشکل در هر گوشه ای از این مملکت، احساس تکلیف کرده و برای ارائه خدمات به مردم آسیب دیده وارد میدان می‌شود، تصریح کرد: این گروه جهادی در زمان وقوع سیل در بشاگرد و شرق جاسک نیز حضور یافت و به سیل زدگان، خدمات ارائه داد.
 
حجت الاسلام تقوی، کاهش استرس و نگرانی ناشی از ویروس کرونا در بین مردم را دیگر عامل حضور گروه جهادی طلاب حاج عبدالله والی شهرستان بشاگرد در بخش کووید 19 بیمارستان شهید محمدی شهر بندرعباس نام برد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19، جو روانی سنگینی بر روح و روان مردم شریف استان حاکم شده که باید یک عده برای رفع این نگرانی  پیشقدم شوند.

وی ادامه داد:  مدیریت صحیح در چنین شرایطی، کنترل فضای ترس و اضطراب  است طلبه های جهادی با حضور داوطلبانه شان در کنار بیماران مبتلا به کرونا، ابتدا جو ترس را از بین ‌برده و سپس همدلی را جایگزین آن می‌کنند.

مدیر گروه جهادی طلاب حاج عبدالله والی بشاگرد با اشاره به فلسفه نامگذاری این گروه بیان داشت: گروه جهادی تبلیغی بنام موسس و بنیانگذار اردوهای جهادی یعنی مرحوم حاج عبدالله والی(ره) مزین شده تا از وی در کارها و خدمات رسانی به مستضعفین الگوبرداری کند. به فرموده مقام معظم رهبری؛ حاج عبدالله والی یکی از آدم‌هایی است که قطعا در تاریخ کشور اسمش خواهد ماند و نامش به نیکی یاد خواهد شد خداوند درجاتش را عالی کند.

حجت الاسلام تقوی از برگزاری تجمعات پرشور فاطمیه و غدیر، حضور  گسترده طلاب به عنوان مبلغ جهادی در مناسبت‌های مختلف مذهبی از قبیل محرم و رمضان، برگزاری دوره‌های اوقات فراقت دانش آموزان در تابستان و اعزام برترین‌ها به اردوی زیارتی مشهد مقدس به عناون دیگر فعالیت ها و خدمات گروه  جهادی طلاب حاج عبدالله والی شهرستان بشاگرد نام برد./851/ت310/ب1

ارسال نظرات