۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۵۶۴۲۱
مسؤول عقیدتی سیاسی های ارتش لرستان:

سبک زندگی رضوی الگوی زندگی خانواده ها قرار گیرد

سبک زندگی رضوی الگوی زندگی خانواده ها قرار گیرد
حجت الاسلام دانش بر ضرورت نهادینه سازی و الگوگیری از سبک زندگی رضوی تأکید کرد و گفت: پیروی از سبک زندگی اسلامی ایرانی مهم ترین عامل در تحکیم بنیان خانواده ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین دانش، مسؤول عقیدتی سیاسی های ارتش لرستان، ظهر امروز در برگزاری بیستمین مرحله از مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با گرامیداشت دهه کرامت، گفت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین و ترویج سیره رضوی و سبک زندگی اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه خانواده ها باید از سبک زندگی ائمه معصومین(ع) الگو بگیرند و سبک زندگی اسلامی را پیاده سازند، افزود: سبک زندگی اسلامی سد راه هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.

مسؤول عقیدتی سیاسی های ارتش لرستان اظهار داشت: باید آموزه های دین را در زندگی پیاده کرد و با تربیت اسلامی فرزندان خویش کانون خانواده و جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان مصون ساخت و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی در ادامه قرآن را کتاب هدایت و تعالیم قرآنی را چراغ راه بشریت خواند و افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام دانش با تأکید بر اینکه باید زمینه انس بیشتر با قرآن را فراهم ساخت، اظهار داشت: قرآن کریم انسان را به زندگی کردن با معیارهای و ارزش های انسانی و اسلام دعوت می کند.

بر اساس این گزارش، این دوره از مسابقات قرآنی ارتش با رقابت بیش از ۱۰۰ نفر متشکل از سه گروه بانوان شاغل، همسران و فرزندان در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم برگزار شد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات