۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۶۴۲۵
فتنه خاکستری (۱۳)

شکریان: آیا اکبر گودرزی دیگری در راه است؟

شکریان: آیا اکبر گودرزی دیگری در راه است؟
موسوی خوئینی ها شخصیت ضد آمریکایی دهه شصت است که ناگهان سر از ائتلاف با نهضت آزادی و جریان راست مدرن و لیبرال درآورده و سینه چاک تفکر لیبرالی غرب و آمریکا شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزرای رسا، حجت الاسلام اسدالله شکریان دبیر گروه عرفان مجمع عالی حکمت اسلامی در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها نوشت:

موسوی خوئینی ها را باید یکی از پیچیده ترین آدم های دهه های گذشته دانست که همچون سایه ای در همه جا هست و در هیج جا نیست! برخی او را عنصر کا گ ب اتحاد جماهیر شوروی دانستند و برخی تبرئه اش نمودند! انسان رمزآلودی که در هرجا گذر افکند، طوفانی از شرارت برپا شد.

تفسیر قرآن او، تحریف دین و تزریق کج فکری در شاگردانش بود و حاصل آن چیزی جز شهادت شهیدان مطهری و مفتح نبود. تفسیر سیاست او، دور زدن امام جامعه اسلامی و تسخیر سفارت آمریکا بدون اذن امام بود و آنگاه در پس گذر زمان در جایگاه مدعی، خود را مخالف تسخیر جا زده و جریان انقلابی را به تسخیر سفارت متهم نمود است.

شخصیت ضد آمریکایی دهه شصت، ناگهان سر از ائتلاف با نهضت آزادی و جریان راست مدرن و لیبرال درآورده و سینه چاک تفکر لیبرالی غرب و آمریکا می شود و مدیریت بحران دوم خرداد را به عهده می گیرد و روزنامه سلام او آغازگر فتنه کوی دانشگاه می شود.

خوئینی ها در این دوره است که چهره واقعی خود را اندکی نمایان می سازد و می گوید در زمان امام هم با اندیشه ولایت فقیه مخالف بودم ولی جرأت مخالفت نداشتم.

فتنه کوی دانشگاه، پایان حرکات براندازانه او نبود، چون پیچیدگی های فتنه 88 فقط می توانست از حوزه فکری یک سناریو نویس برانداز در حد و قواره او و امثال او به نگارش درآمده باشد.

حمایت او و همپالکی هایش از روحانی در دو دوره ریاست جمهوری، حمایت از یک رحم اجاره ای بود که پایان نگون بختانه او را آغاز رویگردانی ملت از نظام تفسیر کنند و معاویه وار به علی زمان خود نامه دهند که چرا زعامت حکومتی را به دست گرفتی که فقر و فاقه و تبیعض از سر و روی آن بالا می رود .. و این رسم همیشگی شیادان تاریخ است.

تیرماه 99

شکریان آملی، حوزه علمیه قم

/1370/د102/ف

ارسال نظرات