۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۵۶۴۳۴

مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان برگزار شد
مراسم تکریم حجت الاسلام احمدی و معارفه حجت الاسلام پیراسته مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان که در سالن شهدای پاسدار سپاه کاشان برگزار شد، گفت: معنویت شاخصه سپاه است.

وی معنویت را شاخصه و تفاوت اصلی سپاه و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها دانست و افزود: معنویت یکی از شاخصه‌ها و برتری‌های سپاه نسبت به دیگر مجموعه‌ها است که مرهون زحمات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ابراز امیدواری کرد پاسداری از سنگربانی اسلام و انقلاب را در خود تقویت کرده تا پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل دهیم.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات حجت الاسلام شمس الدین احمدی مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان، گفت: خدمات ایشان برای مجموعه بسیج و سپاه ارزشمند و قابل تقدیر است.

سرهنگ اکبری خدمات ۵ ساله حجت الاسلام شمس الدین احمدی در حوزه‌های معنوی و اخلاقی و عقیدتی مجموعه بسیج و سپاه کاشان را تاثیرگذار دانست و برای مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خدمات ۵ ساله ساله حجت الاسلام شمس الدین احمدی مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تقدیر و تجلیل شد و حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان معرفی شد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات