۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۵۶۵۰۳
حجت الاسلام رستم پور خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام در دوازدهمین جشنواره علامه حلی

تمدید مهلت ثبت نام در دوازدهمین جشنواره علامه حلی
حجت الاسلام رستم پور با اشاره به کسب اثر اول کشوری از طلبه مدرسه امام خمینی (ره) اهواز از تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره علامه حلی خبر داد.
حجت الاسلام محمدصادق رستم پور، معاون پژوهش حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به یازدهمین جشنواره علامه حلی عنوان داشت: با تأیید شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی، ۵۲ منتخب یازدهمین دوره این جشنواره معرفی شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز بیان داشت: با اتمام ارزیابی‌ها در یازدهمین جشنواره علامه حلی در مجموع ۵۲ اثر از طلاب خواهر و برادر به عنوان برگزیده مرحله کشوری این دوره معرفی شدند که به زودی آنان تقدیر به عمل می‌آید.

حجت الاسلام رستم پور اظهار داشت: محسن بالدی از طلاب مدرسه امام خمینی (ره) اهواز، اثر اول کشوری را «موضوع غیبت» به دست آورد.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره علامه حلی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و بنا به درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس سراسر کشور فرصت ثبت‌نام و شرکت در دوازدهمین جشنواره علامه حلی تا پایان روز جمعه (۲۰ تیرماه) تمدید شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز گفت: طلاب برادر در سامانه اینترنتی جشنواره به نشانی http://www.jhelli.ir/  و طلاب خواهر تا همین تاریخ در سامانه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

این مقام مسؤول گفت: علی رغم شیوع کرونا، اما هیچکدام از فعالیت‌های پژوهشی لغو نشد و فرایند مقاله نویسی در فضای مجازی ادامه پیدا کرد و در چنین شرایطی ۶۰ مقاله در زمینه‌های فقه و اصول تهیه شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات