۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۵۶۵۳۸
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

غنی سازی اوقات فراغت فرصتی برای مقابله با توطئه های فرهنگی است

غنی سازی اوقات فراغت فرصتی برای مقابله با توطئه های فرهنگی است
ابدالی پور بر ضرورت برنامه ریزی و تقویت اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت فرصتی برای مقابله با توطئه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، ظهر امروز در جلسه ستاد استانی اوقات فراغت استان گفت: در زمینه غنی سازی اوقات فراغت نسل نو باید برنامه ریزی و مدیریت صحیح صورت گیرد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه اگر برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی نشود، ممکن است زمینه سازی برای رواج فساد باشد، افزود: با برنامه ریزی باید خلاقیت و نوآوری همراه با تفکر در فرزندان تقویت شود.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: شناخت نیازهای جوانان و تلاش برای رفع آنها در ایام اوقات فراغت امری مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

اوقات فراغت بهترین زمان برای ارتقای فکر، اندیشه و فرهنگ است

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه اوقات فراغت را بهترین زمان برای ارتقای فکر، اندیشه و فرهنگ خواند و اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت فرصتی برای مقابله توطئه های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت امسال با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» برگزار می شود، عنوان داشت: هدف از اجرای این برنامه ها کشف استعدادها، توانمندی ها، باورها، ارزش ها و هدایت رفتارها و خواسته های نسل جوان و نوجوان به سمت و سوی مورد نظر است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات