۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۵۶۵۶۳
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

تقویت تفکر انقلابی رسالت شورای عالی حوزه علمیه است

تقویت تفکر انقلابی رسالت شورای عالی حوزه علمیه است
حجت الاسلام شاملویی بر ضرورت تقویت تفکر انقلابی در حوزه تأکید کرد و گفت: شورای عالی حوزه های علمیه در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد.

حجت الاسلام احمد شاملویی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اهمیت تقویت روحیه و تفکر انقلابی در حوزه علمیه و عمل به فرمایشات رهبری در این زمینه بیان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هر زمینه چراغ راه است.

معاون آموزش حوزه علمیه دورود افزود: در راستای ترویج و تبیین تفکر انقلابی در حوزه علمیه باید از نیروی انقلابی و جوان در حوزه استفاده شود.

وی ادامه داد: منظور از نیروی جوان افراد کم سن و سال و بی تجربه نیست، بلکه باید افرادی در حوزه علمیه فعالیت داشته باشند که روحیه جهادی داشته و با نشاط باشند، با تکیه بر توانمندی هایی که دارند به سوی پیشرفت و تحول در حوزه گام بردارند.

حجت الاسلام شاملویی تصریح کرد: باید شورای عالی حوزه علمیه به فکر رفع مشکلات مالی طلاب باشد تا طلبه در حوزه درگیر مشکلات معیشتی نباشد و بتوانند با خیالی آسوده در انجام رسالت خود گام بردارد.

وی اظهار داشت: برای تقویت روحیه انقلابی در حوزه باید طلابی تربیت و پرورش داده شوند که خدامحوری اولویت اول آنان باشد و در مسیر انقلاب گام بردارند.

حوزه علمیه به اصول امام راحل توجه داشته باشد

معاون آموزش حوزه علمیه دورود بیان کرد: برای جلوگیری از فروپاشی نهادهای حوزوی و تربیت طلابی انقلابی که رسالت خطیر حوزه است، باید برنامه ریزی داشته باشیم و با تقویت روحیه جهادی و انقلابی جلوی دسیسه های دشمن که در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام است، گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب انقلابی باید در مسیر انقلاب حرکت کنند و اهداف انقلاب را فراموش نکنند، توجه به اصول امام راحل و زنده نگه داشتن این اصول لازمه تربیت طلبه انقلابی و حرکت در مسیر انقلاب است که باید در حوزه مورد توجه ویژه قرار گیرد./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات