۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۵۶۶۹۵
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

به غیر از مقاومت راه دومی نداریم/ دولت باید در خدمت سرمایه گذاران باشد

به غیر از مقاومت راه دومی نداریم/ دولت باید در خدمت سرمایه گذاران باشد
خاتمی گفت: برخی حتی اگر اهل دو دو تا کردن نیز بودند می دانستند دشمنی که جنگ را شروع کرده با مذاکره با ما کنار نمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده پیشین شهرستان و رؤسای ادارات برگزار شد، گفت: فارغ از بحث های سیاسی هر انسانی اگر اهل دو دو تا کردن معمولی باشد می داند که دشمنی که جنگ را شروع کرده با مذاکره با ما کنار نمی آید و ما راهی جز مقاومت نداریم.

وی با بیان اینکه کشورهای مستکبر و ابرقدرت ها حیوان درنده ای هستند که جز سرنگون کردن ما هدفی ندارند، عنوان کرد: ما نتیجه اعتماد به توان و سرمایه های داخلی را بارها در جنگ و بعد از آن دیده ایم و باید شعار ندهیم و حرفی که بعد از انقلاب زدیم یعنی تکیه بر توان داخلی را عملی کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر راهگشا بودن شعار سال و اهمیت توجه به جهش تولید، مطرح کرد: در بحث جهش تولید و حمایت از تولید کنندگان ادارات و استانداری و همه دستگاه‌های مربوطه باید کار مردم را راه بیندازند نه اینکه تنها آقا بالا سر مردم باشند.

دولت در خدمت سرمایه گذار باشد نه سرمایه گذار اسیر دولت

وی با اشاره به اینکه اگر تجدید نظر در عملکرد در ادارات و ارگان ها صورت نگیرد امسال جهش تولیدی نخواهیم داشت، گفت: دولت باید در خدمت سرمایه گذار باشد و نه سرمایه گذار اسیر دولت، مسؤولان و استاندارها باید به صورت میدانی به شهرستاها بیایند و مشکلات آنان را حل کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه افزود: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با اشاره به گرانی های افسار گسیخته موجود در بازار، خاطرنشان کرد: نمایندگان شبانه روز با کار و تلاش سعی در مهار این گرانی ها به خصوص برای اقشار آسیب پذیر دارند، مشکلات اقتصادی دمار از روزگار مردم درآورده است.

خاتمی با یادآوری وضعیتی که بیماری کرونا برای تمام جهان به وجود آورده و شرایط نامساعد اقتصاد تک محصولی کشور در بازار بیان کرد: ان شاءالله این وابستگی را بتوانیم کم کنیم و این شرایط خیری برای اصلاح کشور شود.

وی در پایان عملکرد شبکه بهداشت درمان کشور و مردم را در مقابل کرونا موفق دانست و گفت: البته نقطه ضعف هایی هم داشتیم که باید با سعی و تلاش برطرف شود./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات