۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۵۶۷۱۰
در قم برگزار شد؛

بیست و نهمین جلسه از هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

بیست و نهمین جلسه از هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
بیست و نهمین جلسه از هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام صدا و سیما در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بیست و نهمین جلسه از هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

نامه موسوی خوئینی ها نتیجه ناامیدی جریان اصلاح طلب از اعتماد مردم است

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در این نشست تصریح کرد: امروز در حالی که شعله اعتراضات دامن آمریکا را گرفته و به سرعت در حال سرایت به کشورهای هم پیمان آمریکا است، برخی سعی می کنند با نامه نگاری و سخنان نادرست و بی انصافانه، نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ادامه داد: آیا این افراد مأموریت دشمن را دارند؟ آیا پیاده نظام دشمن هستند که این نامه ها را می نویسند؟ شما در این مدت هفت سال نگذاشتید ریس جمهور کارها و وظایف خود را انجام دهد، حلقه و اتاق فکری تشکیل داده بودید و هر هفته در گوش مقامات زمزمه می کردید و نمی گذاشتید مسؤولان مستقلانه به وظایف خود عمل کنند و از این طریق وضع مملکت را خراب کردید و هم اکنون نسبت به اوضاعی که خودتان ایجاد کرده اید اعتراض می کنید؟

وی خاطرنشان کرد: ملت در فتنه 88 شما را شناختند و ولایت را رها نکردند، از این رو چون از اعتماد ملت نسبت به خودتان نا امید شده اید، تیر خلاص می زنید؟ این تیر به خودتان باز خواهد گشت، چراکه نظام اسلامی بیمه شده و در دنیا معرفی شده است و همه آزادی خواهان آن را به خوبی شناخته اند.

در یک جنگ کامل رسانه ای با دشمن قرار داریم

همچنین حجت الاسلام موسوی مقدم در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه ما در یک جنگ کامل رسانه ای با دشمن قرار داریم، ابراز کرد: رسانه ما به لحاظ مأموریت هایی که دارد با همه رسانه های دنیا متفاوت است؛ رسانه ما در حال رقابت با رسانه های موجود در دنیا نیست، زیرا از لحاظ مبنا با دشمنان مشکل داریم، بنابراین در دو جبهه مختلف و رو به روی همدیگر قرار داریم؛ امروز تعداد زیادی از شبکه های ماهواره ای با زبان فارسی علیه ما در حال کار کردن هستند.

قائم مقام رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ما باید برای انواع سلیقه های ایرانی برنامه تولید کنیم،  خاطرنشان کرد: امروز یک تنه در مقابل همه ماهواره ها ایستادگی می کنیم و اگر از پشتوانه هویتی برخوردار نبودیم تا کنون پایمال می شدیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از تاکتیک های رسانه ای، یک موضوع بسیار کوچک را با استفاده از رسانه های بسیاری که دارد بزرگنمایی می کند، گفت: امروز رسانه ملی باید علاوه بر مقابله با هجمه های دشمن، هدایت افکار عمومی در عرصه های مختلف و مدیریت فرهنگی را بر عهده داشته باشد.

گفتنی است، در این نشست بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم در محکوم کردن نامه موسوی خوئینی ها نیز قرائت شد./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات