۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۵۶۷۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمانان است

نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمانان است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماز جمعه را نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمانان خواند و گفت: نماز جمعه مکان پیوند مخلوق و خالق و عبادت و سیاست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اجتماع برای نماز جماعت، اجتماع برای نماز جمعه و اجتماع در برگزاری مراسم حج سه اجتماع مهم روزانه، هفتگی و سالانه در اسلام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را قرارگاه ایمان و بصیرت خواند و افزود: نماز جمعه مکان پیوند مخلوق و خالق و عبادت و سیاست است.

وی نماز جمعه را نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین و دژ مستحکم اسلام و مسلمین خواند و ادامه داد: نماز جمعه محلی برای حل مشکلات مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به نقش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه در برگزاری نماز جمعه خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه خار چشم دشمن و فرصتی برای بصیرت افزایی و مطالبه حق مردم است.

گفتنی است، در پایان این نشست حجت الاسلام رضا حقیان، به عنوان مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان معرفی شد./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات