۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۵۶۴۳۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

پیروزی‌های ایران اسلامی نتیجه همراهی و تبعیت ملت از ولایت است

پیروزی‌های ایران اسلامی نتیجه همراهی و تبعیت ملت از ولایت است
حجت الاسلام صادقی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس و پیروزی‌های متوالی ملت ایران بر آمریکا، نتیجه همراهی و تبعیت ملت ایران از ولایت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان که در سالن شهدای پاسدار سپاه کاشان برگزار شد، گفت: برای داشتن نعمت امنیت و آرامش باید سجده شکر به جا آورد.

وی با اشاره به اینکه امروز یک ویروس کوچک خطرناکی که حتی با چشم مسلح نیز دیده نمی‌شود امنیت و آرامش جهانی را مختل کرده است، افزود: پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا که حضور در همه مکان‌ها و برنامه‌ها آزاد بود هیچگاه تصور نمی‌شد این امنیت و آرامش با شیوع ویروس کرونا خدشه دار شود.

به گفته وی با شیوع ویروس کرونا نعمت حضور در مساجد، نماز‌های جماعت، نماز جمعه، مسافرت‌های زیارتی و روضه خوانی از ما سلب شده است در حالیکه قبل از آن به خاطر داشتن چنین نعمت‌هایی باید سجده شکر می کردیم.

حجت الاسلام صادقی در ادامه از نعمت ولایت به عنوان یکی از بی بدیل‌ترین نعمت های امروز ملت ایران نام برد و افزود: امروز ملت ایران به دلیل داشتن نعمت عظیم ولایت باید شکرگزارخداوند باشند.

وی با بیان اینکه امروز شکر نعمت ولایت همراهی و تبعیت از ولایت است، اظهار داشت: امروز که ملت ایران اسلامی از نعمت ولایت برخوردار است اگر همچنان با ولایت باشند، اسلام و رهبری و ایران اسلامی مقتدر خواهند بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: برخی که نان خور شهدا و ولایت هستند قدردان این نعمت عظیم نیستند.

حجت الاسلام صادقی پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس و پیروزی بر آمریکا و استکبار جهانی را نتیجه همراهی و تبعیت ملت ایران از ولایت دانست و افزود: امروز هم امام قدردان ملت است و هم ملت قدردان نعمت امام و ولایت است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خدمات ۵ ساله ساله حجت الاسلام شمس الدین احمدی مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تقدیر و تجلیل و حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان معرفی شد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات