۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۵۶۴۹۱
امام جمعه شاهین شهر:

دولت و حامیانش باید از مردم عذرخواهی کنند

دولت و حامیانش باید از مردم عذرخواهی کنند
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در سال آخر دولت باید منتظر نامه نگاری اصلاح طلبان برای فرافکنی باشیم، گفت: با حرکات پوپولیستی نمی‌توان نسبت به بی تدبیری دولت فرافکنی کرد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با باین اینکه در مشکلات اقتصادی بنابر نظر کارشناسان سوء تدبیر دولت مشخص است، گفت: در خطبه‌های نماز جمعه حدود 5 سال با صراحت اعلام کردم دولت بر اساس تدبیر عمل نمی‌کند و این بی‌تدبیری‌ها به کشور شوک وارد می‌کند، همان زمان گفتم دولت باید از اجازه مجلس برای افزایش جزئی قیمت بنزین استفاده کند تا در آینده به صورت ناگهانی قیمت بنزین افزایش پیدا نکند و به کشور شوک وارد نشود.

وی در ادامه افزود: به خوبی مشخص بود که بی تدبیری دولت برای کشور هزینه‌های امنیتی و مشکلات اقتصادی بسیاری به دنبال خواهد داشت، همه اتفاقاتی که پیش بینی می‌شد رخ داد و تورم بسیاری به جامعه تحمیل شده است و این تنها یک نمونه از سوء تدبیر دولت در عرصه معیشت و اقتصاد است.

دولت و حامیانش باید از مردم عذرخواهی کنند

امام جمعه شاهین شهر نامه نویسی موسوی خوئینی‌ها را فرافکنی پیرامون سوء تدبیر دولت دانست و اظهار کرد: بهترین راه دولت و حامیانش عذرخواهی از مردم است، این فرافکنی‌ها هیچ کمکی به ناکامی دولت به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و سیاست خارجی نمی‌کند.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: این فرافکنی که اصلاح طلبان انجام می‌دهند جاخالی دادن از پذیرش مسؤولیت اشتباهات دولت آنها است و هیچ عقلانیتی پشت این رفتارها نیست، این حرکات پوپولیستی شاید بتواند بخشی از عوام را فریب بدهد اما نمی‌تواند مستندات و حقایق را پنهان کند، بی توجهی مکرر به تذکرات دلسوزان، تذکرات رهبر انقلاب، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همه اینها مورد توجه قرار نگرفته است و الآن اصلاح طلبان و دولت باید پاسخگوی مردم و رهبر معظم انقلاب باشند.

وی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی دولت و حامیانش نسبت به سیاست‌های غلطی که اتخاذ کرده است، تصریح کرد: در ماجرای افزایش قیمت حاملهای انرژی باید براساس تورم سالیانه و اختیاراتی که مجلس به دولت داده بود افزایش قیمت ذره ذره و جزئی انجام می‌شد نه اینکه به جامعه شوک وارد شود و اینهمه برای کشور هزینه تراشی بشود و لازم است اصلاح طلبان پاسخگو باشند.

دولت مردم را بی خانمان کرده است

امام جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: چرا باید وزیر دولت افتخار کند که حتی یک مسکن مهر را افتتاح نکرده است؟ سیاست‌های غلط دولت و شخص آخوندی به عنوان وزیر دولت مردم را بی خانمان کرده است و مردم تحت فشار بسیاری زیادی هستند، آیا دولت و حامیانش باید پاسخگو باشند یا اینکه طلبکار رهبری و نظام باشند به خاطر اشتباهاتی که دولت مرتکب شده است؟

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نامه موسوی خوئینی‌ها دور از انتظار نبود، اظهار کرد: منتظر این دست نامه‌ها هستیم و قطعا در این سال آخر دولت از این اتفاقات بسیار رخ خواهد داد و همه به دنبال فرافکنی با نامه نویسی و شانه خالی کردن از زیربار مسؤولیت اشتباهات دولت هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه بین المللی با تکیه بر روحیه انقلابی‌گری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: دولت اقتصاد را به دست افراد سیر و پیر و ناکارآمدی سپرد که مشکلات بسیاری به بار آورده اند و کسی حق ندارد از زیر بار مسؤولیت این مشکلات شانه خالی کند./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات