۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۷۲۳
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر:

تکمیل پروژه ساخت ساختمان جدید مدرسه رضوی الشتر نیازمند حمایت خیران است

تکمیل پروژه ساخت ساختمان جدید مدرسه رضوی الشتر نیازمند حمایت خیران است
حجت الاسلام بابایی با اشاره به ساخت ساختمان مدرسه علمیه رضوی الشتر، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تکمیل پروژه نیازمند حمایت خیران است.

حجت الاسلام مسعود بابایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر در سه طبقه بر روی زیر زمین در حال ساخت بوده و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داته است.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر با اشاره به کمک 400 میلیونی دولت در ساخت پرژه مدرسه علمیه رضوی الشتر افزود: بیش از 20 میلیارد هزینه ساخت این پروزه خواهد بود که تاکنون حدود پنج میلیارد تومان با حمایت خیرین هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و ادامه روند ساخت این پروزه نیازمند حمایت خیرین بوده و امید است با استفاده از ظرفیت رسانه ها بتوان در جذب حمایت خیرین اقدامات چشمگیری انجام داد.

تحصیل 33 طلبه در مدرسه علمیه رضوی الشتر

حجت الاسلام بابایی عنوان داشت: هم اکنون 33 طلبه در سطح یک در مدرسه علمیه رضوی الشتر در حال تحصیل هستند و این مدرسه در مسجد امام هادی این شهرستان در فعالیت است.

وی ادامه داد: اگر بودجه لازم فراهم شود طی چند سال آینده با پایان ساخت ساختمان جدید این مدرسه علمیه، مدرسه علمیه رضوی الشتر ظرفیت پذیرش 200 طلبه خوابگاهی و 200 نفر طلبه غیر حضوری خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر بیان کرد: آغاز فعالیت در ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی، 12 کلاس درس حضوری به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

وی از ساخت اردوگاه فرهنگی در جوار ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی خبر داد و اذعان داشت: پنج هکتار زمین برای ساخت این اردوگاه در نظر گرفته شده است./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات