۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۵۶۷۲۸
امام جمعه موقت سنندج:

برخی با اعمال نابخردانه زمینه شادی دشمنان نظام را فراهم می آورند

برخی با اعمال نابخردانه زمینه شادی دشمنان نظام را فراهم می آورند
ماموستا راستی گفت: برخی از شخصیت های داخلی در کشور، با اعمال نابخردانه خود زمینه شادی دشمنان قسم خورده این نظام را پیش آوردند که این مایه تأسف می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا محمدامین راستی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: وحدت رمز موفقیت امت اسلام است و این موضوع باید نصب العین سران کشورهای اسلامی قرار بگیرد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: اگر بتوانیم وحدت را به معنای واقعی کلمه در جهان اسلام عملی کنیم، شاهد این همه مشکل و درگیری در بین مسلمانان نبودیم.

وی با اشاره به اینکه دست های استکبار همیشه به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام بوده و هست، افزود: قرنهاست که استعمارگران با ایجاد تفرقه بین برادران دینی در جهان اسلام مانع از یک وحدت واقعی بین امت اسلام شده اند و همین امر زمینه چپاول ثروت های کشورهای اسلامی و نیز جلوگیری از توسعه جهان اسلام شده است.

ماموستا راستی با انتقاد از سیاست برخی از کشورهای اسلامی در قبال دشمنان اسلام به ویژه رژیم کودک کش اسرائیل، بیان داشت: متاسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی به گونه ای با اسرائیل رفتار می کنند که همین برخوردهای دوستانه آنها با سران رژیم صهیونیستی، زمینه تجاوز این کشور را بیشتر می کند که این مایه ننگ جهان اسلام خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه سخنان خود افزود: اگر به دنبال وحدت و سربلندی جهان اسلام هستیم، این امر هرگز محقق نمی شود مگر اینکه مسلمانان به یک وحدت جامع در مقابل استکبار برسند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی از شخصیت های داخلی در کشور، با اعمال نابخردانه خود زمینه شادی دشمنان قسم خورده این نظام را پیش آوردند که این مایه تأسف است.

وی تصریح کرد: کردار این افراد نشان می دهد که این انقلاب حاسدان و دشمنان بسیاری هم در داخل و هم در خارج دارد که به نظر می رسد دشمنان داخلی بسیار خطرناک تر از دشمنان خارجی هستند.

ماموستا راستی در ادامه با اشاره به رزمایش اخیر سپاه در کردستان بیان داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون گروهک های بسیاری به دنبال ایجاد فتنه انگیزی در استان کردستان و ایجاد تفرقه در بین برادران سنی و شیعه را دارند که بصیرت و دشمن شناسی مردم این خطه اجازه عرض اندام به این معاندان و براندازان را نداده است.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: با این وجود باید به خوبی مراقب تحرک عوامل ضدانقلاب و ضدمیهنی باشیم، باید اجازه ندهیم که این گروهک های ضاله در سطح منطقه به ویژه در کردستان میدان فعالیت پیدا کنند.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در استان کردستان داریم و بی شک تدوام این امنیت می تواند زمینه ناامیدی معاندین و کم رنگ شدن فعالیت های ضدملی آنان را بیش از پیش فراهم کند./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات