۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۵۶۷۳۱
مدیر جامعه المصطفی اصفهان:

جامعه المصطفی پیشگام ارائه دروس مجازی در حوزه علمیه است

جامعه المصطفی پیشگام ارائه دروس مجازی در حوزه علمیه است
حجت‌الاسلام ملکی، نماینده جامعةالمصطفی در اصفهان با حضور در دفتر معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، با حجت‌الاسلام خطاط دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید ابراهیم ملکی، نماینده جامعه المصطفی در اصفهان در دیدار با حجت الاسلام عبدالأمیر خطاط معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، دهه مبارک کرامت را تبریک گفت و به حوزوی بودن دو نهاد برجسته اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه و جامعه المصطفی یکی هستند و با اهداف خاص فعالیت دارند.

وی در ادامه، گزارش مختصری از دستاوردهای جامعه المصطفی مانند راه‌ اندازی چهارصد رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع و سطوح همراه با تنوع و نگاه به نیازهای جهان معاصر ارائه کرد.

نماینده جامعه المصطفی در اصفهان از اقدامات جامعه المصطفی در زمان شیوع کرونا و تعطیلی دروس سخن به میان آورد و با بیان اینکه جامعه المصطفی نخستین مجموعه ای بود که دروس آنلاین را ارائه نمود و پیشگام دروس مجازی است، به بخشی از همکاری های نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان با حوزه علمیه اصفهان پرداخت و تعامل بسیار خوب دو مجموعه را یادآور شد و ظرفیت های دو نهاد را برشمرد.

حجت‌الاسلام ملکی در ادامه نیز از حمایت، رهنمود و پشتیبانی عملی و اندیشمندان و مسؤولان، به ویژه حضرت آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبایی نژاد، تشکر کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام خطاط با برشمردن جایگاه جامعه المصطفی و پیشرفت و ارتقای نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان، برای ارتقای سطح همکاری اعلام آمادگی کرد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات