۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۵۶۷۳۴

تعیین ۱۹۴ استعداد برتر دیگر در جلسه کمیسیون هیأت امنای مرکز امور نخبگان

تعیین ۱۹۴ استعداد برتر دیگر در جلسه کمیسیون هیأت امنای مرکز امور نخبگان
شناسایی ۱۹۴ نفر از استعداد‌های برتر برادر و خواهر در سال ۹۸ به تأیید کمیسیون هیأت امناء رسید.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسات 127 تا 129 کمیسیون هیأت امنای مرکز امور نخبگان با حضور آقایان آیت الله غروی وحجج اسلام والمسلمین میرمعزی، قندی، شهیدی، جدیری، جلالی، راستگو، طهماسبی، بهاری و خانم‌ها غفاری و رحیمی در روز یکشنبه و چهارشنبه یکم و چهارم تیر ماه 1399 در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت و مرکز امور نخبگان برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از پرونده‌های واجدین شرایط استعداد برتری تشکیل شده در سال 98 مربوط به مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه الزهراءعلیهاالسلام و حوزه علمیه اصفهان بررشی شد.این دوره شناسایی استعداد‌های برتر بدلیل شیوع بیماری کرونا طی دو مرحله انجام خواهد شد.

در این جلسات، بررسی پرونده‌های مرحله اول شناسایی استعدادهای برتر سال 98 به پایان رسید و از 255 پرونده‌، 93 نفر به عنوان استعدادبرتر«الف» و 101 نفر به عنوان استعدادبرتر«ب» شناخته شدند. مرحله دوم شناسایی استعدادهای برتر مربوط به سال 98 در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است افرادی که به عنوان استعدادبرتر شناخته می‌شوند، جهت بهره‌مندی از حمایت‌های ویژه استعدادهای برتر به نهادهای حمایتی از جمله مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و تعدادی به بنیاد ملی نخبگان کشور معرفی شده و حداقل به مدت یکسال حمایت خواهند شد. حمایت در سال‌های بعد منوط به داشتن شرایط پویایی مطابق https://b2n.ir/423121 آمده است./1370/د103/ف

ارسال نظرات