۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۵۶۷۴۰
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

حمیات از تولید، داروی بیماری اقتصاد است

حمیات از تولید، داروی بیماری اقتصاد است
خاتمی با تأکید بر ضرورت پاسخگو بودن مسؤولان، گفت: اگر مسؤولی به مردم خدمت نکند حقوقش شبهه دار است، داروی اقتصاد کشور حمایت از تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جمع نمایندگان شورای اسلامی شهرستان گلپایگان که به منظور رسیدگی به مشکلات روستاها برگزار شده بود، گفت: برخی هنوز تفکر طاغوتی دارند که مردم باید به خدمت آنان بیایند و آنان با تکبر جواب ندهند و مردم را در حال رفت و آمد نگه دارند.

وی با بیان اینکه فردی که برای کاری استخدام می شود، برای این است که مشکلات مردم را حل و به امور آنها رسیدگی کند، تصریح کرد: اگر یک مسؤول مشکل مردم را حل نکند خلاف کرده و حقوقی که دریافت می کند شبهه دار است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه سیستم اداری باید در خدمت تولید دربیاید، عنوان کرد: اقتصاد ما اکنون همچون بیماری است که جز حمایت سیستم اداری از تولید نسخه و داروی دیگری ندارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دولتی تشکیل می شود برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: نمایندگان باید به مسؤولان رسالت خدمتگزاری آنان را یاداور شوند.

خاتمی افزود: درست است که وضعیت فعلی با توقعات ما فاصله دارد، ولی کسانی همچون من که ۵۰ یا ۶۰ سال پیش در روستاها بدون هیچ امکاناتی زندگی می کردیم، به یاد داریم که برای شخص ساکن روستا و جمعیت روستایی حتی ارزش انسانی نیز قائل نبودند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه با اشاره به طرح احداث جی تی ال در گلشهر، گفت: با مطالعاتی که کارشناسان داشته اند این طرح از نظر زیست محیطی هیچ آلودگی ندارد.

وی با یادآوری اینکه در گذشته چند سرمایه گذاری دیگر نیز برای گلشهر قابل اجرا بود که با مخالفت مردم مواجه شده است، بیان کرد: مردم باید تحت تاثیر جوسازی ها قرار نگیرند، با تمام مشکلاتی که دیده می شود، من ناامید نیستم، باید اقداماتی که برای بهبود شرایط در نظر داریم انجام بشود.

مسعود اسکندری، رییس شورای شهرستان گلپایگان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به افزایش قیمت ملک و زمین در شهرستان گلپایگان، بیان کرد: گلپایگان شهری نیست که با کمبود زمین مواجه باشد.

اسکندری با اشاره به اینکه گلپایگان بیش از دو تا سه هزار قواره زمین با کاربری های کشاورزی و آموزشی، فرهنگی دارد، تصریح کرد: اگر با ما در کمیسون ماده ۵ اصفهان همکاری شود، می توان وضعیت ملک و زمین را در گلپایگان کنترل کرد، با قواره بندی زمین های داخل محدوده شهری قیمت ملک در شهرستان پایین می اید./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
.. انتقاد ..
سکه ۹۵۰۰۰۰۰۰
0
0