۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۵۶۸۱۹
فتنه خاکستری (۴۱)؛

بی انصافی امثال موسوی خوئینی ها را باید به کرام الکاتبین سپرد

بی انصافی امثال موسوی خوئینی ها را باید به کرام الکاتبین سپرد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در مشکلات اقتصادی اخیر دولت بی تقصیر نیست، گفت: چرا موسوی خوئینی ها در نامه خود نقش دولت را در این تقصیر مطرح نکرده است؟

آیت الله غیاث الدین طه محمدی  نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: چنین افرادی باید به حدی شهامت داشته باشند که کارآمدی نظام را مطرح کنند و سپس ناکارآمدی آن را بگویند؛ اگر شجاعت داشته باشند، باید موارد کارآمدی نظام را شمارش کنند.

وی به نقش دولت در مشکلات اقتصادی اخیر پرداخت و گفت: اینگونه افراد اصلا حرفی از کارآمدی نظام نمی زنند و این کارآمدی ها را نمی بینند و صرفاً به دنبال ناکارآمدی هستند؛ دولت هم در این گرانی ها مقصر است اما چرا این تقصیر را مطرح نمی کنند؟ 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به عنوان مثال، نظام جمهوری اسلامی از نظر امنیت و قدرتمند بودن کارآمد است و اروپا و آمریکایی ها از قدرت دفاعی ایران اسلامی در هراس هستند؛ کسانی که نظام را ناکارآمد می دانند، بایستی این ایجاد هراس در دل دشمنان نظام را مطرح کنند و سپس به مسأله گرانی بپردازند اما این انصاف نیست که صرفاً به مشکلات اقتصادی پرداخته شود و موفقیت ها دیده نشود؛ باید حساب این افراد را به کرام الکاتبین سپرد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر اظهار داشت: در احادیث آمده است که یک طیفی از گناهان باعث گرانی نرخ می شود و هر گناهی اثر مخربی دارد و اثر تخریبی یک سلسله گناهان گرانی است و وقتی که گرانی افزایش یافت، قشر ضعیف جامعه بیشتر می شود.

وی گفت: در مشکلات اقتصادی و گرانی های اخیر دولت و مسؤولان بی تقصیر نیستند و مردم نیز به این گرانی ها کمک می کنند اما آن مقداری که دولت، قانون و مسؤولان می توانستند جلوی گرانی را بگیرند و این کار را نکردند، گنهکار هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن از ضعف در مدیریت مشکلات اقتصادی سوء استفاده می کند، تصریح کرد: همه مردم باید با حسن نیت و همدلی ورود پیدا کنند و جلوی گرانی را بگیرند، وگرنه قشر ضعیف جامعه پایمال و از بین می روند.

وی با اشاره به ورود مغرضانه دشمنان در مشکلات اقتصادی اخیر افزود: مشکلات اقتصادی اخیر بهانه به دست دشمنان می دهد و دشمن هم به دنبال همین ضعف می گردد و به آن دامن می زند./822/ت302/ب1

مهدی فلاحی
ارسال نظرات