۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۵۶۸۲۲
در قم برگزار شد؛

آیین تجلیل از خادمان سلامت و رزمایش همدلی قرارگاه تداوم جهاد

آیین تجلیل از خادمان سلامت و رزمایش همدلی قرارگاه تداوم جهاد
آیین تجلیل از خادمان سلامت و رزمایش همدلی قرارگاه تداوم جهاد با حضور مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از خادمان سلامت و رزمایش همدلی قرارگاه تداوم جهاد شب گذشته با حضور حجت الاسلام طاهری خرم آبادی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم و خادمان سلامت در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام طاهری خرم آبادی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با بیان اینکه اهل بیت(ع) خانواده کرم و کرامت هستند، ابراز کرد: همه ما خادمان و غلامان اهل بیت(ع) هستیم، از این رو باید شیوه نوکری و خادمی این بزرگواران را به خوبی بیاموزیم.

وی قدردانی و دانستن ارزش زیارت اهل بیت(ع) را برای دستیابی به اثر باطنی زیارت الزامی دانست و بیان کرد: اگر کسی قدردان نعمت زیارت اهل بیت(ع) باشد، بدون شک زیارتی که انجام می دهد اثر باطنی کامل بر قلب و روحش خواهد گذاشت.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی ارزش زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را در آینه روایات مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: در روایات آمده است که کسی که امام رضا(ع) را زیارت کند، گویا خداوند و رسول اکرم(ص) را زیارت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی که در زمینه سلامت تلاش می کنند ادامه دهنده همان مسیر رزمندگان دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: همان حال و هوایی که در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان حاکم بود، امروز در میان رزمندگان عرصه سلامت حکم فرمایی می کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خادمان سلامت قرارگاه تداوم جهاد با حضور حجت الاسلام طاهری خرم آبادی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم و مسؤولان این قرارگاه جهادی تجلیل به عمل آمد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات