۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۸۴۰
آیت الله طباطبایی نژاد:

رییس جمهور باید پاسخگوی مشکلات کشور باشد

رییس جمهور باید پاسخگوی مشکلات کشور باشد
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: امورات و مسائل جاری کشور در دست قوه مجریه است و رییس جمهور ریاست آن را برعهده دارد و باید پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تنها یک رأی در انتخاب رییس جمهور دارند، گفت: امورات کشور و مسائل جاری کشور در دست قوه مجریه است و رییس جمهور ریاست آن را برعهده دارد.

وی با اشاره به نامه نگاری برخی افراد به رهبری، افزود: کشور ما بهترین و قوی‌ترین دموکراسی را دارد، رییس جمهور و نمایندگان مجلس با رأی مردم تعیین می‌شود و جابجایی رییس جمهور و دولت‌ها برعهده رهبری نیست بلکه انتخابات تعیین کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه کشور، اظهار کرد: به اذعان دشمنان شدیدترین تحریم‌ها علیه کشور ما اعمال شده است و امروز علیرغم مشکلاتی نظیر ویروس کرونا که کشور آمریکا را با مشکل مواجه کرده است در کشور ما مردم با شرایط بهتری در حال زندگی هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: علیرغم همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان شاهد هستیم که کشور ما صادر کننده محموله بزرگ بنزین به ونزوئلا است و پول آن را هم پیش از ارسال محموله دریافت کرده است و هیچکس هم نتوانسته است غلطی بکند، در این سال‌های تحریم و فشار شاهد رشد و پیشرفت کشور هستیم.

وی با بیان اینکه اقتداری که امروز در کشور شاهد آن هستیم برخاسته از نظام مقدس اسلامی است، تصریح کرد: امروز کرونا آمریکا را فلج کرده است و کشور ما نیز با مشکلاتی نظیر گرانی و افزایش قیمت‌ها مواجه شده اما علیرغم کاهش فروش نفت همچنان کشور را اداره می‌کنیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور فرار مالیاتی است، اظهار کرد: مالیات در همه جای دنیا وجود دارد و باید همه نسبت به پرداخت مالیات برای تأمین هزینه‌های کشور اقدام کنند، اما اداره‌های مالیات نباید با مردم بدرفتاری کند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات