۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۵۶۸۴۳
آیت الله شاهچراغی:

مجلس برای گرانی چاره اندیشی کند/ تکیه به غرب چاره مشکلات کشور نیست

مجلس برای گرانی چاره اندیشی کند/ تکیه به غرب چاره مشکلات کشور نیست
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مشکلات کشور باید توسط خودمان و در درون نظام حل شود، تکیه و وابستگی به غربی‌ها چاره‌ساز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه علیرغم تحریم‌ها و همه مشکلاتی که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی وجود داشت اما این مرحله به‌خوبی سپری شد، ابراز داشت: حال چگونه است که در شرایط فعلی قادر به حل مشکلات و چالش‌های موجود نیستیم.

وی ضمن بیان اینکه در موج گرانی‌ها بیشترین فشار را قشر متوسط و پایین جامعه متحمل می‌شوند، افزود: مسؤولان و نمایندگان مجلس می‌بایست به فکر عبور از مشکلات گرانی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دو ویروس کرونا و فساد هر دو مخرب هستند، ابراز داشت: بیشترین ضربه از فساد است زیرا کرونا با پروتکل‌های بهداشتی قابل‌ کنترل است لذا با این تفاسیر می‌بایست با فساد مبارزه کرد و این وظیفه عموم مردم تلقی می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود قوه قضائیه با فساد مبارزه جدی‌تری کند، در ادامه تصریح کرد: رسیدگی به دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی، مردم را امیدوارتر خواهد کرد که البته در این‌ بین باید مشکلات توسط خود ما در درون نظام حل شود و تکیه و وابستگی به غربی‌ها چاره‌ساز نیست.

وی با تأکید بر اینکه برخی هنوز سنگ ارتباط با آمریکا را برای بهبود اوضاع اقتصادی می‌کوبند، افزود: دشمن هیچ‌گاه به فکر مردم ما نبوده است لذا با براندازی و تفرقه می‌کوشد تا اهداف خود را پیاده‌سازی کند بنابراین می‌بایست با تکیه‌ بر توان داخلی بر مشکلات موجود غلبه کرد./977/پ210/ب1

ارسال نظرات