۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۵۶۸۸۰
توهین به مرجعیت شیعه(1)؛

واکنش النُجَباء به توهین یک روزنامه سعودی به آیت‌الله سیستانی

واکنش النُجَباء به توهین یک روزنامه سعودی به آیت‌الله سیستانی
جنبش النُجَباء توهین بی‌شرمانه روزنامه سعودی الشرق الأوسط به مرجعیت عالیقدر شیعیان این کشور را محکوم و اعلام کرد که آل سعود تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «نصر الشِمَرّی» سخنگوی رسمی نجباء در توئیتی با اشاره به اینکه مواضع ضدشیعی آل‌سعود و دیگر مزدوران آمریکا و اسرائیل پدیده عجیبی نیست، گفت: سعودی‌ها همان کسانی هستند که خون پاک مسلمانان را به ناحق ریخته‌اند.

وی افزود: اما توهین و تعرض آنها به مرجعیت دلیل واضحی بر احساس تلخ شکست در برابر اقدامات حکیمانه و مستحکم مرجعیت دینی است که همه دسیسه‌های تکفیری آنان را به شکست کشاند.

الشمری همچنین خواستار عدم بی‌تفاوتی در برابر توهین‌های سعودی شد و بر لزوم موضع‌گیری حکومت و مردم در واکنش به این امر تاکید کرد.

به نقل از شبکه خبری العالم، «علی الاسدی»، رییس شورای سیاسی جنبش النجباء دلیل اصلی توهین روزنامه سعودی الشرق الاوسط به مرجعیت دینی را فتوای مهم مرجعیت برشمرد.

وی تصریح کرد که این فتوا رؤیاهای تکفیری‌ها و حامیان آمریکایی و صهیونیستی آن را ناکام گذاشت و خاک و ناموس عراق را حفظ کرد.

شایان ذکر است که روزنامه عربستانی الشرق الاوسط کاریکاتوری توهین‌آمیز در مورد آیت‌الله سیستانی منتشر کرده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
خداوند آیت الله سیستانی را حفظ کند و دشمنان را نابود
1
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
دشمن بیچاره که در مانده است ___کل شیاطین به کمک خوانده است___راه سقوط است همین بر خبیث ___بشنو و بسپار بذهن این حدیث ___شبه سقوط شه ملعون ما ___پهلوی مفسد و بس دون ما .
0
0