۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۵۶۹۱۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب در دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد

شرکت طلاب در دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد
عزیزی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب خواهر گفت: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد فرصتی برای ارتقای سطح علمی تبلیغی طلاب است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری آزمون پیشگیری از اعتیاد ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این آزمون به علت شیوع ویروس کرونا مجازی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد به صورت دوره مقدماتی برگزار خواهد شد و پس از پایان دوره طلاب مدرک پایان نامه دوره مقدماتی را دریافت می کنند.

وی اذعان داشت: طلاب در این دوره های آموزشی راه های پیشگیری از اعتیاد و مضرات مصرف مواد مخدر را فرا می گیرند و می توانند در عرصه تبلیغ در اختیار خانواده ها قرار دهند.

عزیزی با اشاره به برگزاری مجازی دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد عنوان داشت: طلاب پس از شرکت در آزمون باید حداقل نمره قبولی 70 امتیاز را کسب کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: از ظرفیت طلابی که در دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد شرکت می کنند، در کارگاه های پیشگیری از اعتیاد مراکز و نهادهای مختلف فعالیت تبلیغی استفاده می شود./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات