۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۶۹۹۰
وزیر دین اندونزی:

حامی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی هستیم

حامی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی هستیم
وزیر دین اندونزی طی سخنانی اظهار داشت که مردم این کشور همیشه برای حمایت از فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی آماده هستند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، فخرول رازی، وزیر دین اندونزی طی سخنانی در یک کنفرانس بین المللی که با موضوع «بیت المقدس» با حضور نمایندگان 50 کشور جهان به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: موضع گیری اندونزی برای حمایت از مبارزات فلسطین ادامه دارد. ملت اندونزی همیشه برای حمایت از فلسطین آماده و در پشت مبارزات فلسطین به عنوان یک ملت و کشوری مستقل ایستاده است.

به نوشته رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، وزیر دین اندونزی اظهار داشت که اصل موضع گیری مردم این کشور مخالفت با همه اشکال استعمار روی زمین است که در مقدمه قانون اساسی اندونزی آمده است. اندونزی به عنوان یک کشور دموکراتیک مبتنی بر پنچاسیلا و قانون اساسی 1945، بدون توجه به تفاوت های دینی، اعتقادی، نژادی، قومیت، زبان، رنگ پوست و غیره، از اصل حمایت از عدالت تا حد زیادی برای همه شهروندان جهان پیروی می کند.

وی از همه مردم جهان برای حمایت صلح در فلسطین دعوت کرد و اظهار داشت: بار دیگر اعلام می کنم که ما به نمایندگی از ملت اندونزی، از دولت فلسطین حمایت می کنیم تا در راه دفاع از حقوق خود به عنوان یک کشور مستقل و آزاد از استعمار، دفاع کند.

وزیر دین اندونزی تصریح کرد: از طریق سیاست، کمک های اجتماعی و دعاهایی که انجام می دهیم، همیشه از برادران و خواهران خود در فلسطین پشتیبانی می کنیم، تا قدس به عنوان محل مسجد الاقصی در دامان کامل فلسطین به عنوان یک ملت مستقل و مقتدر بماند.

ارسال نظرات