۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۵۷۱۰۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آدرس غلط دادن، خصلت غرب زده‌ها برای تخریب وجهه رهبری است

آدرس غلط دادن، خصلت غرب زده‌ها برای تخریب وجهه رهبری است
آیت الله حیدری گفت: دست‌های آلوده به جنایت‌ها و خیانت‌ها اکنون با نامه پراکنی در پی تطهیر مواضع هستند تا گناه و مشکلات را به گردن رهبر انقلاب بیندازند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه درد غرب زده‌های داخلی به درد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باز می‌گردد، اظهار داشت: آمریکا و غربی‌ها به برکت انقلاب اسلامی دچار چالش‌های جدی شدند و مسیر افول را در پیش گرفتند که آن را به علت انقلاب اسلامی و گسترش بیداری اسلامی در جهان می‌دانند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی به برکت ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب اسلامی حاصل شده است، خاطرنشان کرد: همه تلاش غرب، تضعیف و به انزوا کشاندن جریان رهبری است و تلاش پادو‌های داخلی شان خوش خدمتی به اجرای نقشه‌ها است که هیچگاه آرام نمی‌گیرند.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با بیان اینکه برای غرب زده‌های داخلی تحمل مشاهده تعالی و عظمت معنوی رهبری در جامعه بسیار سخت است، ادامه داد: تلاش شان بر آن است تا چنین قداستی را به هر بهانه مورد خدشه قرار بدهند حتی اگر با حمایت از ناکارآمد‌ها و خلق مشکلات اقتصادی و نسبت دادن به رهبری باشد.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه کارآمدی نظام در بسیاری از زمینه‌ها رو به جلو است، تصریح کرد: نظام اسلامی در برابر سنگ اندازی غرب زده‌ها به راه خود ادامه می‌دهد، غرب زده‌ها تلاش دارند نقاط منفی موجود را که در خلق شان دخیل بودند، بزرگنمایی کنند که در این باره نامه نگاری خوئینی‌ها یک مصداق است.

وی با اشاره به پیشینه سیاه خوئینی‌ها در فتنه‌ها و ایجاد وابستگی به آمریکا و ناکارآمدی در برخی دولت‌ها، گفت: دست‌های آلوده به جنایت‌ها و خیانت‌ها اکنون با نامه پراکنی در پی تطهیر مواضع است تا گناه و مشکلات را به گردن رهبرانقلاب بیندازند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات