۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۵۷۱۲۵
امام جمعه کوهنانی:

مدیریت جهادی و برنامه ریزی لازمه رفع محرومیت است

مدیریت جهادی و برنامه ریزی لازمه رفع محرومیت است
حجت الاسلام آروانی مدیریت جهادی را لازمه رفع محرومیت دانست و گفت: مسؤولان با وحدت و همدلی به فکر رفع مشکلات مردم در مناطق محروم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین آروانی، ظهر امروز در دیدار با مدیران ادارات این بخش که در دفتر امام جمعه کوهنانی برگزار شد، از انباشت مشکلات و کم توجهی مدیران شهرستان به بخش ها انتقاد کرد.

امام جمعه کوهنانی تصریح کرد: در توزیع اعتبارات و تسهیلات باید عدالت رعایت شود و سهم بخش های محروم تضییع نشود.

وی با بیان اینکه باید به مناطق محروم توجه و برای رفع مشکلات مردم مدیریت و برنامه ریزی شود، اظهار داشت: برخی ادارات نسبت به مشکلات، مطالبات و شایعات بی توجه هستند از این رو باید با  شفافیت به مشکلات رسیدگی شود.

حجت الاسلام آروانی پاسخ گویی را لازمه مدیریت در نظام اسلامی عنوان کرد و تأکید داشت: مدیران و مسؤولان باید در جهت رفع مشکلات مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت استان گام بردارند و لازمه این مهم رسیدگی به مناطق محروم است.

وی ادامه داد: مسؤولیت ملک شخصی افراد نیست که به هر شکلی که خواستند رفتار کنند و پاسخگو نیز نباشند.

امام جمعه کوهنانی بیان کرد: بی توجهی و پاسخگو نبودن به شایعات، اعتراضات و مشکلات به معنی تأیید آنها و موجب نارضایتی، بدبینی و سلب اعتماد مردم می شود.

وی تصریح کرد: با همدلی و وحدت مدیران و مسؤولان و در سایه مدیریت جهادی و انقلابی باید در رفع مشکلات مردم برنامه ریزی شود و برای محرومیت زدایی از ظرفیت های موجود استفاده شود./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات