۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۵۷۰۶۲
مدیر حوزه علمیه امام صادق بروجرد خبر داد؛

پذیرش ۴۰ طلبه در مدرسه علمیه امام صادق بروجرد

پذیرش ۴۰ طلبه در مدرسه علمیه امام صادق بروجرد
حجت الاسلام گودرزی با اشاره به تحصیل ۲۵۰ طلبه در مدرسه امام صادق (ع) بروجرد، گفت: در سال تحصیلی جدید نیز ۴۰ طلبه جدیدالورود جذب خواهند شد.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در سطح یک تا سطح سه حوزوی فعالیت دارد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد افزود: طلاب در حال تحصیل در این مدرسه تا پایه 10 حدود 250 نفر هستند و امسال نیز به مناسبت سال تحصیلی جدید 40 طلبه جدیدالورود پذیرش خواهند شد.

وی عنوان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دروس حوزه تا پایه 10 به صورت مجازی برگزار شد و نحوه برگزاری دروس مجازی با همکاری اساتید و طلاب به نحوی برگزار شد که بیشتر از شیوه برگزاری حضوری کلاس های درس پیش رفتیم.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: امتحانات طلاب نیز به صورت حضوری و با رعایت طرح فاصله گذاری و در اختیار گذاشتن ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین طلاب در حال برگزاری است.

برگزاری درس خارج در مدرسه علمیه امام صادق بروجرد

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بروجرد از برگزاری درس خارج در این مدرسه علمیه خبر داد و افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا درس خارج به مدت 30 تا 40 جلسه برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی کلاس های درس حوزه به صورت حضوری، طلاب از فرصت پیش آمده در زمینه خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات