۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۵۷۱۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد؛

وجود ۱۶۵ خانه عالم در روستا‌های همدان

وجود ۱۶۵ خانه عالم در روستا‌های همدان
حجت الاسلام نظیری گفت: بیش از ۱۶۵ خانه عالم در روستا‌های همدان داریم که البته این رقم نسبت به وجود هزار روستا در این استان، عدد مناسبی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک کسی نمی تواند منکر جایگاه مهم رسانه ها در دنیای کنونی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: رسانه در جهان امروز می تواند منشأ بسیاری از تغییرات باشد که این امر یک امتیاز بزرگ برای مدیران رسانه ای است.

این مقام فرهنگی در ادامه سخنان خود بیان داشت: با این وجود باید اذعان کرد که عملکرد رسانه های کشور آنگونه که باید شایسته نیست، لذا فعالان رسانه ای باید در این زمینه تلاش شان را دوچندان و در بحث رسانه ای میدان داری کنند.

حجت الاسلام نظیری در ادامه سخنان خود گفت: رسانه ها باید جایگاه خود را حفظ و به گونه ای عمل کنند که مدیران و مسؤولان رسانه ها را همانند یک چشم بینا و ناظر ببینند در این صورت می توان گفت که رسانه ها نقش اصلی خود را ایفا کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: از سوی دیگر رسانه ها امروز باید پل ارتباط بین مسؤولان و مردم باشند و سعی کنند که این ارتباطات را بیشتر و شفاف تر کنند.

حجت الاسلام نظیری عنوان کرد: رسانه‌های استان همدان بسیار دقیق و موشکافانه عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مورد نقد و ارزیابی قرار دهند و منتشر کنند.

این مقام فرهنگی افزود: رسانه ها باید در مقابل مشکلات و نارسایی ها منتقد باشند، زیرا همین بیان نقدها زمینه رشد و توسعه استان و کشور را فراهم می آورد و می تواند که نقاط ضعف را از بین ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: براساس آخرین آمار بیش از 165 خانه عالم در روستاهای همدان داریم که البته این رقم نسبت به وجود هزار روستا در این استان، عدد مناسبی نیست.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۰ مبلغ در فضای روستاهای استان همدان فعال اند که بیش از نیمی از این افراد در روستاهای خود منزل دارند یا به صورت استیجاری زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تامین محل اسکان طلاب مبلغ در روستاها از مشکلات مهم این سازمان است، گفت: به دنبال این هستیم که مردم خود روستا این مشکل را حل کنند، ولی متاسفانه بسیاری از روستاها خود با مشکلات اقتصادی بیشماری روبرو هستند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات