۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۶۸۷
امام جمعه همدان:

مسؤولان دغدغه های ورزشکاران را پیگیری کنند

مسؤولان دغدغه های ورزشکاران را پیگیری کنند
امام جمعه همدان گفت: در بحث ورزش در استان همدان گله مندیی هایی از سوی ورزشکاران مطرح است که باید مسؤولان این دغدغه ها را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از ورزشکاران و قهرمانان رشته های ورزشی و نیز طلاب ورزشکار همدانی ظهر امروز با حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار اظهار کرد: ورزش انسان را هم از بدی ها دور می کند و هم باعث پایش روح و روان فرد می شود.

امام جمعه  همدان در ادامه سخنان خود بیان داشت: اگر نگاهی به آمارهای موجود داشته باشیم، کمتر ورزشکاری به سمت اعتیاد می رود، لذا تاکیدات امام خامنه ای درباره اهمیت ورزش در جامعه به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان بی علت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با این وجود در بحث ورزش در استان همدان گله مندیی هایی از سوی ورزشکاران مطرح است که باید مسؤولان این دغدغه ها را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: یکی دیگر از دغدغه های ورزشکاران به ویژه ورزشکاران رشته کوهنوردی، وضعیت نامناسب محیط زیست است. برخی از مردم هیچ توجهی به محیط زیست ندارند و باعث آلودگی در طبیعت می شوند که این امر منافات کاملی با اسلام دارد.

وی تصریح کرد: لذا می طلبد که ورزشکاران و طلاب به این موضوع ورود پیدا کنند تا بیشتر از این به محیط زیست پیرامون مان آسیب نرسد.

امام جمعه همدان در ادامه با تقدیر از فعالان محیط زیست در بحث حفاظت از طبیعت و... اظهار کرد: بی شک در سطح استان همدان افراد بسیاری در بحث حفاظت از محیط زیست دغدغه مند هستند، ولی برای رسیدگی به این دغدغه ها خلأهایی وجود دارد که این خلأها باید توسط قشر مذهبی و فرهنگی شناسایی و برطرف شود./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات