۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۵۱۳

راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای طلاب همداني

راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای طلاب همداني
دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب همدان از راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای طلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر طاهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در عصر کنونی رسانه چه در فضای مجازی و چه مکتوب از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان ادامه داد: لذا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز سخنان آیت الله اعرافی در این زمینه، تصمیم بر ایجاد قرارگاه رسانه ای برای طلاب این استان اتخاذ گردید.

این استاد حوزوی بیان داشت: با راه اندازی این قرارگاه زمینه ورود طلاب و روحانیون این استان به صورت عملی به حوزه رسانه و فضای مجازی محقق خواهد شد و این می تواند گام مهمی در بحث تبلیغات و جنگ نرم باشد.

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه در راه اندازی این قرارگاه از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه همدان و... بهره برده ایم که جای دارد از همکاری و تعامل از عزیزان در این زمینه تقدیر داشته باشیم.

دبیر موقت قرارگاه رسانه ای طلاب همدان گفت: این قرارگاه فردا چهارشنبه افتتاح می شود و کار خود را به صورت رسمی و جدی آغاز خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ایجاد این قرارگاه سهم بسیار بزرگی در ارتقا سواد رسانه ای طلاب دارد، لذا شاهد استقبال خود طلاب همدانی از راه اندازی این قرارگاه هستیم.

حجت الاسلام طاهری در پایان سخنان خود اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه ای طلاب همدانی، نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و دیگر مسئولان و طلاب حضور خواهند داشت./1403/ت303/ب1

ارسال نظرات