۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۵۶۴۴۱
نماینده ولی فقیه در همدان:

با وجود امام عدالت واقعی در جامعه اسلامی محقق می شود

با وجود امام عدالت واقعی در جامعه اسلامی محقق می شود
امام جمعه همدان گفت: اگر به دنبال تحقق عدالت در جامعه اسلامی هستیم، نیازمند وجود امام هستیم و اگر این چنین نباشد هرگز نمی توان جامعه اسلامی را به درستی مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی اظهار کرد: با وجود اینکه کرونا باعث شده است که بسیاری از محدودیت ها در جامعه ما اعمال شود، بازهم به عینه شاهد اهتزار پرچم مبارک رضوی در سطح کشور به ویژه استان همدان هستیم.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: توجه به اصل امامت و ولایت هم سعادت دنیا و هم حیات ابدی آدمی را رقم می‌زند و بی شک مدیریت حیات دنیوی و اخروی همه ما با امام است که ما را به توحید می‌رساند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اگر به دنبال تحقق واقعی عدالت در جامعه اسلامی هستیم، بی شک نیازمند وجود امام هستیم و اگر این چنین نباشد هرگز نمی توان جامعه اسلامی را به درستی مدیریت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اضافه کرد: کسانی که در مسیر سیره اهل بیت علیهم السلام حرکت می تواند بی شک شامل رحمت خداوند متعال در این دنیا و سرای آخرت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: پرچم آستان قدس رضوی فی ‌نفسه یک پارچه است اما زمانی که منتسب به امام رضا علیه السلام  می‌شود ارزش معنوی خاصی پیدا می کند.

این استاد حوزوی افزود: امروز جامعه بشری و به ویژه اسلامی به شدت تشنه معارف دینی و اهل بیت علیهم السلام است، لذا همه کسانی که در حوزه دین و فرهنگ حضور دارند باید در این مسیر جهادگونه کار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: تاریخ اسلام به ویژه این کشور نشان داده است که تمسک و توسل به امام رضا علیه السلام همیشه راهگشای مومنین بوده است، لذا باید قدر این نعمت بزرگ را در کشور بدانیم./1403/پ203/ب1

ارسال نظرات