۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۵۷۱۴۷
نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

کلید خدمت در شهرها و روستاها به دست شهرداران و دهیاران است

کلید خدمت در شهرها و روستاها به دست شهرداران و دهیاران است
آیت الله شاهچراغی گفت: کلید خدمت در شهرها و روستاها به دست شهرداران و دهیاران است که این مهم کلید ریاست نبوده، بلکه کلید خدمت، امانت و رضایت مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار جمعی از شهرداران و دهیاران استان، با بیان اینکه جلسه امروز به‌واسطه حضور جمعی از شهرداران و دهیاران بسیار عالی و مطلوب است و از این مهم خرسندم، اظهار کرد: کلید خدمت در شهرها و روستاها به دست شهرداران و دهیاران است و این عزیزان باید دقت داشته باشند که این مهم کلید ریاست نبوده، بلکه کلید خدمت، امانت و رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه شهرداری به‌واسطه این مهم که به‌صورت مداوم با مردم سروکار داشته و باید پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردم باشد کاری سخت و دشوار دارد، گفت: کار سخت نزد خدا مطلوب‌تر است و شوراهای شهر باید حامی و کمک‌کننده جدی شهرداران باشند چراکه شوراها برای کمک به شهرداران می‌توانند خیلی نافع بوده و در راستای ایجاد وحدت و اتحاد در بین خود و شهرداران، تأثیر به سزایی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تأکید کرد: تمامی این موارد و مسائل تنها مختص شهر نیست و در روستاها نیز شوراهای اسلامی باید حامی جدی و کمک‌کننده و یاری‌دهنده دهیاران باشند.

آیت‌الله شاهچراغی تأکید کرد: شهرداران باید در راستای جلب رضایت مردم و شهروندان بکوشند و در صورت تحقق این مهم، خداوند نیز از این عزیزان رضایت خواهد داشت.

وی افزود: شهرداران در تمام امور و احوال، پذیرای ارباب‌رجوع و مردم باشند و با روی گشاده درهای اتاق خود را به روی شهروندان باز نگاه دارند؛ چراکه در این صورت قطعاً رضایتمندی بیشتر مردم حاصل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نظافت نشانه ایمان است، بیان کرد: شهرداران به نظافت شهر اهمیت ویژه‌ای دهند؛ چراکه بنیاد اسلام بر پایه نظافت بنا نهاده شده است و باید تلاش کرد تا استان ممتاز سمنان در سطح کشور، همواره ممتاز بماند.

وی شهرداران استان را شهردارانی خدوم عنوان کرد و گفت: تلاش‌های خوبی در بحث مبارزه با کرونا در سطح استان صورت گرفته که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش مؤثری در این مهم داشتند و هر چه زودتر سایه شوم بیماری کرونا نیز از سر مردم عزیز کشور و استان ما دور و تمام مناطق استان و کشور، سفید و نورانی شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات