۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۱۸۴
امام جمعه موقت سمنان مطرح کرد؛

برخی دنبال تطهیرچهره شیطان بزرگ هستند/تحریم نماد دشمنی آمریکا باملت ایران

برخی دنبال تطهیرچهره شیطان بزرگ هستند/تحریم نماد دشمنی آمریکا باملت ایران
امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه جنایات آمریکا باید برای عموم مردم بازگو شود، گفت: تحریم‌های اقتصادی، دشمنی آمریکا را با ملت آشکار کرده است.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه جنایات آمریکا باید برای عموم مردم بازگو شود، اظهار داشت: سفارت‌خانه‌های آمریکا در اقصی نقاط جهان به محلی برای فساد تبدیل‌شده است و باید چهره این شیطان بزرگ شناسانده شود.

وی ضمن بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی، دشمنی آمریکا را آشکار کرده است، افزود: برخی می‌خواهند چهره آمریکا را پاک جلوه دهند اما این افراد باید بدانند که این کشور نه در عصر حاضر بلکه از سال ۱۳۲۰ نفوذ خود را در ایران عملیاتی و به دنبال پیاده‌سازی اهداف خود است.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه از قوه قضائیه انتظار می‌رود با مفسدان اقتصادی به‌طور جد برخورد کند، ابراز داشت: مردم می‌خواهند که به‌حساب دانه‌درشت‌ها رسیدگی شود و خواهان قاطعیت قوه قضائیه مقابل مفسدان اقتصادی هستند چراکه وظیفه اصلی قوه قضائیه اجرای عدالت و مقابله با فساد است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد در ادامه تصریح کرد: با توجه به‌روز جهانی مقابله با مواد مخدر از خانواده‌ها انتظار می‌رود که مراقب فرزندان خود باشند تا گرفتار این آلودگی نشوند و از سویی باید گفت سوداگران تنها سود اقتصادی خود را دنبال می‌کنند لذا برای داشتن جامعه سالم تربیت و آگاهی نسل جوان نسبت به مواد مخدر ضروری است.

وی همچنین بابیان اینکه انتقال زندان سمنان به خارج شهر و آزاد شدن کاروان‌سرای قدیمی این شهر اتفاقی شایان تقدیر است، افزود: امیدواریم از این بنای میراثی در راستای رونق اقتصادی بهره گرفته شود./977/د102/ق
جواد رمضانیان
ارسال نظرات