۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۶۵۷۱۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران دورود:

طلاب دوره‌های عملی تبلیغ را فرا گیرند

طلاب دوره‌های عملی تبلیغ را فرا گیرند
حسینی بر ضرورت ارائه دروس اقتضایی در حوزه تاکید کرد و گفت: در قالب این دروس طلاب باید شیوه‌های عملی تبلیغ را در محورهای مختلف فرا گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عصمت حسینی، عصر امروز در جلسه هم اندیشی بسته های اقتضایی و پیشنهادی واحدهای آموزشی طلاب مدرسه علمیه خواهران دورود گفت: در دروس طلاب باید مطالب مربوط به تبلیغ و با سرفصل های مختلف ارائه شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران دورود بر ضرورت نیازسنجی جامعه تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای ارائه دروس اقتضایی در سرفصل های مختلف ضروری است.

وی ادامه داد: در ارائه سرفصل ها باید به مباحثی همچون سبک زندگی اسلامی ایرانی، پاسخگویی به شبهات، همسرداری، تربیت فرزند و دیگر مباحث علمی، آموزشی و تبلیغی بر اساس نیاز جامعه توجه شود.

حسینی بیان کرد: برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی برای طلاب به عنوان دروس اقتضایی فرصتی مناسب برای پرورش و تربیت طلبه و مبلغانی توانمند، کارآمد و موفق در انجام رسالت تبلیغی و طلبگی است.

وی تصریح کرد: باید دوره های آموزشی و کارگاه های تبلیغی با عناوین مختلف ویژه طلاب برگزار شود و با فراگیری اصول عملی تبلیغ بتوانند در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه نقش آفرین باشند./۹۴۵۱/پ310/ف

ارسال نظرات