۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۵۷۲۷۳
امام جمعه همدان:

در سال جهش تولید، گره از کار تولید باز شود

در سال جهش تولید، گره از کار تولید باز شود
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان و بخش خصوصی با تعامل و همدلی با یکدیگر، در سال جهش تولید مشکل اقتصاد استان را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، در بازدید صبح امروز از یک واحد دامداری در منطقه کبودراهنگ گفت: همکاری دولت و دستگاه های مختلف برای حل مشکلات تولید و تولیدکنندگان امری ضروری و لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه همه باید به میدان بیایند تا هر چه سریعتر با شناسایی موانع، مشکل تولید و تولیدکننده رفع شود، افرود: همه ما طرفدار و مدافع بیت المال هستیم اما اگر حفظ بیت المال باعث شود سرمایه عظیم یک نفر سالیان سال از بین برود، اینجا حفظ بیت المال خیلی از نظر حقوقی و شرعی معنا پیدا نمی کند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه بحث ما بر روی شخص نیست، تصریح کرد: خوابیدن سرمایه ۱۰ ساله تولید کننده در اینجا ضرر به بیت المال است، می توان با مشخص کردن بازده زمانی به این مشکل ده ساله پایان داد و در همین جا آن را حل کرد.

آیت الله شعبانی با اشاره به واحد تولیدی که در حال بازدید از آن بود، گفت: متاسفانه این واحد تولیدی به دلیل اختلافاتی که وجود داشته به مدت ده سال معطل مانده است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

وی اضافه کرد: آنچه در این جا مهم است، راه افتادن این واحد تولیدی است چرا که حدود ۴۰۰ نفر می توانند در این واحد مشغول به کار شوند و این بسیار موضوع مهمی است.

ارسال نظرات