۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۷
کد خبر: ۶۵۷۲۸۱

حضور امام جمعه اهواز در شهر مرزی بستان

حضور امام جمعه اهواز در شهر مرزی بستان
نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه دیدار رودر رو با مردم، از شهر بستان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سه شنبه شب از شهر مرزی بستان دیدن کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار پای صحبت‌های مردم نشست و قول پبیگیری مشکلات را داد و گفت: اکنون برای شنیدن مشکلات آمده ام، اما ان شاءالله در دومین دیدار با مسؤولان مربوطه خواهم آمد.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به شیوع کرونا بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.
                        پ/حضور امام جمعه اهواز در شهر مرزی بستان
در این نشست که با حضور اقشار مختلف شهر بستان جهت پیگیری و رفع مشکلات شهروندی اعم از کارگران، کشاورزان، دامداران شهر بستان برگزار شد، حجت‌الاسلام احمدسواری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشت آزادگان بر لزوم تعیین امام جمعه برای شهر بستان به عنوان مرجع بررسی مشکلات و رابط مردم با مسؤولان عالی رتبه و همچنین نماینده ولی فقیه در شهر (بخش) بستان به عنوان قطب فرهنگی دینی منطقه تأکید کرد.

در ادامه نیز از دو تن از مروجان فرهنگ و قاریان قرآن در شهر بستان تجلیل به عمل آمد، این تجلیل در قالب طرح تفقد از پیشکسوتان، قاریان و فعالان قرآنی به همت مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان برگزار و از سیدجلیل موسوی به عنوان پیشکسوت قرآنی و سیدعباس موسوی به عنوان قاری کشوری توسط امام جمعه اهواز قدردانی شد. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات