۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۵۷۳۶۱
در حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه همدان؛

مدیر جدید مدرسه قرآنی امام حسین همدان منصوب شد

مدیر جدید مدرسه قرآنی امام حسین همدان منصوب شد
در حکمی از سوی آیت الله موسوی اصفهانی؛ مدیر جدید مدرسه قرآنی امام حسین(ع) همدان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با حضور آیت‌الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و جمعی از طلاب و روحانیون، ظهر امروز حجت الاسلام «منصور سپهر»، بعنوان مدیر جدید مدرسه قرآنی امام حسین(ع) این شهر منصوب شد.

در این مراسم، آیت الله موسوی اصفهانی در سخنانی اظهار داشت: در حوزه ها و مدارس علمیه طلاب و روحانیون بسیاری تحصیل کرده اند و امروز ما و شما وظیفه داریم که در بحث تربیت طلاب مانند اسلاف کوشا باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان بیان کرد: در جامعه اسلامی، حوزه  های علمیه به عنوان نگهبانان دین خدا نقش مهمی را ایفا می کنند، امروز نیز وظیفه داریم که این وظیفه بزرگ را ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام کریمی؛ مدیر سابق مدرسه قرآنی امام حسین (ع) همدان به برخی از برنامه های صورت گرفته در دوران مدیریت خویش اشاره کرد و گفت: در این مدرسه علاوه بر دروس اختصاصی حوزه، اعم از فقه، ادبیات عرب، اصول و کلام، طریقه‌ حفظ تخصصی قرآن نیز به طلاب آموزش داده می‌شود تا پس از طی دوره ۶ ساله سطح یک، طلاب حافظ کل قرآن شوند.

مدیر سابق مدرسه قرآنی امام حسین (ع) همدان ادامه داد: قرآن، نهج البلاغه و بسیاری از کتاب های دینی به ما آرامش می دهند و نباید اجازه دهیم که این منابع معنوی از خود و خانواده هایمان دور شوند. ولی با تأسف باید گفت که امروز در بیشتر خانه ها به قرآن به عنوان یک وسیله تزیینی نگریسته می شود.

حجت الاسلام كريمی اظهار داشت: باید زندگی خود را هماهنگی با آیه آیه کتاب قرآن کنیم و بی شک حرکت در مسیر قرآن ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند./1403/پ310/ق

ارسال نظرات