۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۵۷۳۸۴
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ایلام:

نماز جمعه در استان ایلام برگزار نمی شود

نماز جمعه در استان ایلام برگزار نمی شود
حجت الاسلام پیمایی گفت: شرایط کرونایی در جامعه سبب شده است که برگزاری نماز جمعه در بیشتر استان های کشور به ویژه در ایلام تا اطلاع ثانوی لغو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدصادق پیمایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شرایط کرونایی در جامعه سبب شده است که برگزاری نماز جمعه در بیشتر استان های کشور به ویژه در ایلام تا اطلاع ثانوی لغو شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ایلام ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا و تعطیلی نماز جمعه تنها یک بار موفق به برگزاری نماز جمعه در شهر ایلام و برخی از شهرستان های استان شدیم، ولی شیوع و گسترش این بیماری سبب شد که نماز جمعه در سراسر استان ایلام دوباره تا اطلاع ثانوی لغو شود.

حجت الاسلام پیمایی در ادامه سخنان خود گفت: لذا اعلام می شود که فردا نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان های استان ایلام برای رعایت موازین بهداشتی برگزار نخواهد شد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ایلام تاکید کرد: لذا انتشار هرگونه اخباری مبنی بر برگزاری نماز جمعه تنها باید از طریق منابع رسمی و متولی اعلام گردد و مردم به اخبار سایت ها و کانال های مجازی توجه نکنند.

حجت الاسلام پیمایی در پایان سخنان خود گفت: بی شک رعایت پروتکل های اجتماعی و بهداشتی از سوی مردم نقش بسیار مهمی در کاهش این بیماری در استان ایلام دارد، لذا از عموم جامعه درخواست می کنیم که موازین بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا از این ویروس منحوس رهایی یابیم./1404/پ203/ب1

ارسال نظرات