۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۵۷۳۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان:

تربیت مبلغ نخستین رسالت حوزه‌های علمیه است

تربیت مبلغ نخستین رسالت حوزه‌های علمیه است
حجت الاسلام معتمدی با اشاره به رسالت حوزه علمیه در تربیت طلاب مبلغ، از آمادگی همکاری اداره کل ارشاد اصفهان با حوزه‌ علمیه اصفهان در زمینه های فرهنگی، هنری و قرآنی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در دیدار با حجت الاسلام سید حسین مؤمنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه همگی ما نسبت به حفظ دین مردم مسئولیت داریم، گفت: همراهی و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه‌های تبلیغی و دینی مانند حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در تقویت فرهنگ دینی مردم موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت نخست حوزه‌های علمیه پرورش طلاب دینی و مبلغ است، خاطرنشان کرد: در کنار این مسأله، می‎توانید با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های فرهنگی هنری نیز برای طلاب برنامه‌های مختلفی داشته باشید همچنین برای تربیت طلاب حافظ قرآن نیز بخش قرآنی اداره کل آمادگی هرگونه همکاری را با حوزه‎‌های علمیه را دارد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم از خلاقیت طلاب علوم دینی برای بخش‌های مختلف هنری بهره ببریم، تصریح کرد: نگارش متون دینی با رویکرد قصه‌های قرآن برای نمایش‌های صحنه‌ای از جمله مواردی است که می‌توانیم از ظرفیت طلاب حوزه علمیه استفاده کنیم.

حجت الاسلام سید حسین مومنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بین حوزه علمیه اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حضور حجت الاسلام معتمدی در مدیریت این اداره کل را فرصتی برای تعامل بیشتر و بهتر به ویژه در بخش‌های فرهنگی هنری دانست./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات