۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۷۴۷۵
آیت الله ممدوحی در گفت‌وگو با رسا:

دولت کارایی ندارد/ رییس جمهور پاسخگوی مشکلات کشور باشد

دولت کارایی ندارد/ رییس جمهور پاسخگوی مشکلات کشور باشد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توجه به اهمیت مطالبه گری از مسؤولان، بر ضرورت پاسخگویی رییس جمهور نسبت به مشکلات کشور تأکید کرد.

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به طرح سؤال از رییس جمور در مجلس، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و وضعیت نابسامان معیشت مردم، دولت هیچ کارایی ندارد.

وی با اشاره به طرح سؤال از رییس جمهور و ضرورت پاسخگویی وی به مشکلات جاری کشور، گفت: آیا امکان دارد که رییس جمهور از وضعیت گرانی کالاهای مختلف بی اطلاع باشد؟ آیا می توان گفت که ایشان نداند که قیمت اجناس مختلف به حدی بالا رفته که خانواده ها برای دادن جهیزیه مشکلاتی پیش رو دارند؟

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن انتقاد از عملکرد دولت، تصریح کرد: با توجه به مسؤولیتی که رییس جمهور بر عهده دارد، چرا باید نسبت به مشکلات بی خبر باشد.

وی، مطالبه گری و اصرار بر پاسخگویی آنها در قبال عملکردشان را راهکار حل مشکلات کشور دانست و افزود: برای مطالبه گری و انتقاد باید به گونه ای عمل شود که حفظ نظام مد نظر قرار بگیرد.

آیت الله ممدوحی اظهار داشت: انتقاد و بیان ایراد از مسؤولان باید به گونه ای بوده که برای کشور مشکل آفرین نباشد و گرفتاری هایی را به وجود نیاورد. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا با وجود فشارهای اقتصادی بر مردم که ناشی از سوء تدبیر دولتمردان است، برخی افراد هنوز هم مطالبه گری و انتقاد از دولت را بر نمی تابند، افزود: باید دید که چنین افرادی رابطه شان با دولت چگونه است که بر نمی تابند./822/ت302/ب1

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی گلشنی
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم اگه دولت استیضاح شه به نفع کدام جریان میشه و آیا رهبری با آن موافقند؟
0
0
ناشناس
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
سلام هیچ کدام خیر رهبری مخالفند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
با این خبرهاتون نمک به زخم نپاشید
تا الان این علما چرا ساکت بودند چرا تا حالا نگفتند دولت باید پاسخ بده یهو همه رسانه ها با هم شروع می کنند حمله
اونم سال آخر دولت
1
0