۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۵۷۵۷۷
استاندار خوزستان:

ابتلا به کرونا در استان خوزستان سیر نزولی پیدا کرده است

ابتلا به کرونا در استان خوزستان سیر نزولی پیدا کرده است
شریعتی با بیان اینکه شیب کرونا در استان، سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: از ائمه جمعه خواستار شدیم تا مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ظهر امروز در حاشیه نشست هم اندیشی با ائمه جمعه استان، بیان داشت: گزارش‌هایی از مسائل استانی و کشوری و مشکلات و تمهیدات در نظر گرفته شده برای برون رفت و همچنین اقدامات انجام شده در زمینه تولید داخلی ارائه شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان از مطالب مهم ارائه شده در نشست با ائمه جمعه استان بود، عنوان داشت: شیب کرونا در استان، سیر نزولی پیدا کرده است در عین حال از ائمه جمعه خواستار شدیم تا مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند.

این مقام مسؤول بیان داشت: از ائمه جمعه خواستیم تا مردم را تشویق به عدم حضور در مراسم‌های عروسی، ترحیم و تشییع کنند؛ چرا که حضور در مراسم‌های مذکور یکی از عوامل افزایش مبتلایان به کرونا در استان بود.

شریعتی ادامه داد: فعالیت سیستم‌های خنک کننده در فضای بسته و عدم تهویه هوا عامل دیگری است که میزان ابتلا به کرونا را در خوزستان افزایش داد، به ائمه جمعه گفتیم تا علل افزایش مبتلایان به کرونا را برای هم استانی‌ها بیان کنند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه بر همکاری در زمینه آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با کرونا تأکید کردند، گفت: در بحث گرانی ها، نظارت شدیدی صورت می‌گیرد ضمن اینکه دغدغه‌های ائمه جمعه درباره بیکاری جوانان شنیده شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات