۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۵۷۵۷۹
از سوی مؤسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) صورت می‌گیرد؛

پذیرش طلاب در رشته‌های فقه تخصصی نظام‌ساز

پذیرش طلاب در رشته‌های فقه تخصصی نظام‌ساز
موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله رشاد از میان طلاب در رشته‌های تخصصی فقه نظام ساز دانش پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله رشاد از میان طلاب در رشته های تخصصی فقه نظام ساز دانش پژوه می پذیرد.

بر اساس این گزارش، رشته‌های فقه تخصصی نظام‌ساز فقه التربیة، فقه التکنولوجیا الحیویة، فقه المالکیة الفکریة از رشته های مؤسسه آموزش عالی امام رضا به شمار می روند.

شرایط پذیرش در سطح سه مؤسسه امام رضا اشتغال در سطح سه، داشتن استعداد و فرصت کافی جهت انجام پژوهش و برنامه های ویژه دوره همچنین قبولی در مصاحبه علمی است.

از مزایای پذیرش در مؤسسه امام رضا می توان به حصول جامعیت علمی تسلط هم زمان بر مباحث و معارف سنتی حوزوی و علوم جدید، کسب تخصص در یکی از رشته های علوم انسانی، حمایت مادی و معنوی از رسانه علمی سطح 3 و 4 و دریافت پژوهانه تحصیلی اشاره کرد.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در پذیرش مؤسسه امام رضا می توانند تا 30 تیرماه به مؤسسه امام رضا واقع در تهران، چهار راه سیروس، پانزده خرداد شرقی، جنب مسجد امام حسن(ع)، آل آقا، واعظی یا پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی واقع در قم بلوار 15 خرداد خیابان شهید میثمی مراجعه کنند یا نام و نام خانوداگی و شهر محل سکونت خود را به شماره 09381504277 ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02133131861 تماس گیرند./1324/ت303/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
درس خارج های امروز تکرار مکررات است و نقد گوشه ای از نظرات گذشتگان است و چندان سخن نو از آن خارج نمی شود.
0
0