۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۵۷۶۴۳
سردار شاهوارپور:

هنرمندان در معرفی قهرمانان ملی پیشگام باشند

هنرمندان در معرفی قهرمانان ملی پیشگام باشند
سردار شاهوارپور ابراز امیدواری کرد تا هنرمندان برای کمک به تقویت روح حماسی در میان جوانان و ملت ایران و تضعیف روحیه دشمنان، ورود پیدا کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهواپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز از هنرمند نوجوان ایذه‌ای که در برنامه عصر جدید اشعاری را درباره شهید سردار سلیمانی، خوانده بود، تقدیر به عمل آورد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه هنرمند ایذه‌ای اشعاری حماسی را در وصف شهید سردار سلیمانی در برنامه عصر جدید شبکه ملی خوانده بود، بیان داشت: این شعرخوانی بازتاب گسترده‌ای در سطح کشور داشت؛ از این رو بر خود دانستیم تا از چنین هنرمندی تجلیل به عمل آوریم.

این مقام مسؤول ابراز امیدواری کرد تا هنرمندان برای کمک به تقویت روح حماسی در میان جوانان و ملت ایران و تضعیف روحیه دشمنان، ورود پیدا کنند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان در حوزه‌های سخت افزاری و روانی باید کار‌های شایسته‌ای انجام شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان برای فعالیت‌های هنری ارزنده، تلاش وافری داشته باشند و با معرفی قهرمانان و بزرگان ایران، کمک کنند تا ادای دینی صورت بگیرد و به وظایف محوله عمل کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات