۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۵۷۶۴۸
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی:

برجام میوه نفوذ جریانی است

برجام میوه نفوذ جریانی است
تولیت مدرسه علمیه دارالاصفیا با بیان اینکه دشمن در نفوذ جریانی به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی بین مردم و مسؤولان است، گفت: برجام میوه نفوذ جریانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیا، پیش از ظهر امروز در جلسه بصیرتی مدیران،‌ معاونین و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران که در سالن جلسات مرکز مدیریت برگزار شد، گفت: امروز دشمنان به‌خوبی می‌دانند حرکت انقلاب اسلامی در راستای نابودی ظالمان و مستکبران به ویژه صهیونیست‌ها استوار است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، صهیونیست‌ها را از دشمنان اصلی انقلاب معرفی کرد و ادامه داد: آمریکا و صهیونیست‌ها برای مقابله با انقلاب حاضر هستند هزینه‌های هنگفت مالی و جانی از خود پرداخت کنند تا انقلاب اسلامی نابود شود، برای مثال در ماجرای برج‌های دوقلو قریب به شش هزار آمریکایی کشته شد تا آمریکا بهانه‌ای برای حضور در منطقه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر نابودی آمریکا، عنوان کرد: ایشان فرمودند: از هیاهوی مستکبران نهراسید این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است؛ همچنین رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا در حال افول است؛ این کلام معظم له بر اساس مقالات دانشمندان آمریکایی عقبه علمی دارد.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: در بسیاری از این مقالات عامل اصلی افول آمریکا، انقلاب اسلامی بیان می‌شود برای همین دشمن در طول این چهل سال صدها طرح و توطئه بی‌نتیجه را علیه انقلاب طراحی کرد تا مانع پیشروی انقلاب شود.

وی به مدیریت حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب اشاره و بیان کرد: رهبر انقلاب باوجود همه توطئه‌ها و دشمنی مستکبران درنهایت هوشمندی و ذکاوت انقلاب اسلامی را پیش می‌برند؛ بیانیه گام دوم بیانگر شجاعت، ذکاوت، تیزهوشی و مدیریت بی‌نظیر رهبر انقلاب بود که همه طرح‌های دشمنان را نابود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی مسأله نفوذ را یکی از ابزارهای مهم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب برشمرد و عنوان کرد: دشمن برای نفوذ در دستگاه‌های مختلف ازجمله دستگاه اجرایی سرمایه‌های هنگفتی هزینه کرده است.

تولیت مدرسه علمیه دارالاصفیا با اشاره به اینکه نفوذ به دو شکل موردی و جریانی ظهور و بروز پیدا می‌کند، اظهار داشت: در نفوذ موردی دشمن یک نفر را به‌عنوان جاسوس تربیت می‌کند تا شخصیت‌ها را ترور کند و یا اطلاعات محرمانه را به سرقت ببرد اما در نفوذ جریانی به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی بین مردم و مسؤولان است.

وی با بیان اینکه در نفوذ جریانی شخصیت‌های دارای نفوذ سکوت اختیار می کنند، افزود: نفوذ جریانی را می‌توان در این هفت سال اخیر با اتفاقات مختلفی که در کشور رخ داد و بسیاری از شخصیت‌ها سکوت کردند، مشاهده کرد. در نفوذ جریانی دشمن از ابزارهای مختلف چون تهدید و وعده‌های دروغ استفاده می‌کند تا به اهداف خود دست یابد برای مثال در مسأله برجام آیا دشمن به تعهدات کذایی خود عمل کرد؟/813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
همواره ایشان با بصیرت خطر نفوذ فکری و جریانی را گوشزد می کنند.
0
0
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
احسنت
جانمان به لب رسید خدا همه عناصر جریان نفوذی را نابود و سر به نیست کند
0
0